Beantwoord

Samsung Galaxy J5(2017).

• 2 december 2018
  • 6 reacties
  • 325 keer bekeken

Het volume gaat naar vol volume na inloggen op een externe vsoundbox speaker verbonden met bluetooth
Hoe dit op te lossen ?
icon

Beste antwoord door SjorsK 2 december 2018, 22:12

Het kan natuurlijk altijd een softwarebug zijn die door een update gecreëerd is. Mijn standaard advies is om bij een bug standaard de telefoon opnieuw op te starten maar ik ga er van uit dat je dat al geprobeerd hebt. Is dat correct?

Zo ja, dan adviseer ik je om op de Samsung Community een topic aan te maken. Als meer mensen er last van hebben kan het namelijk doorgezet worden naar Samsung R&D. Daarnaast zijn er op de Samsung Community meer mensen met affiniteit met Samsung Galaxy Devices (Inclusief Samsung 😉 ). Als je dat doet raad ik je ook aan om te linken naar dit topic om te voorkomen dat je het verhaal opnieuw moet doen.

Het bluetooth device ken ik niet dus ik zal daarover weinig advies geven 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ik heb een beetje met mijn Galaxy zitten testen en als jij elke keer het volume lager zet lijkt het er op dat de vsoundbox player aan het volume zit te klooien (Een bluetooth connected device kan dit doen). Galaxy onthoud netjes de laatste Bluetooth volume settings (icb met mijn koptelefoon 🙂 ).

Ik vindt het bijzonder dat die op vol gaat gezien een Galaxy hier standaard een safeguard voor heeft als je boven het aangeraden gemiddelde zit. Het lijkt er echt op dat dit overruled wordt.

Verder is de volume setting genaamd "Media" gelinkt aan je bluetooth volume. Als deze op max staat raad ik aan om hier voor de zekerheid naar te kijken zodat deze binnen de aangeraden marges zit 🙂
Ook als ik "Media "op staat gaat hij toch de volgende keer bij het opstarten op vol volume.

Als ik de mobiel telefoon van mijn vrouw gebruik doet de vsoundbox het wel goed,

Kan ik iets aan de bluetooth connected device doen ?

Overigens heb ik 1 dag geleden een Software update van Samsung gehad. Dit de oorzaak ?
Reputatie 7
Badge +15
Het kan natuurlijk altijd een softwarebug zijn die door een update gecreëerd is. Mijn standaard advies is om bij een bug standaard de telefoon opnieuw op te starten maar ik ga er van uit dat je dat al geprobeerd hebt. Is dat correct?

Zo ja, dan adviseer ik je om op de Samsung Community een topic aan te maken. Als meer mensen er last van hebben kan het namelijk doorgezet worden naar Samsung R&D. Daarnaast zijn er op de Samsung Community meer mensen met affiniteit met Samsung Galaxy Devices (Inclusief Samsung 😉 ). Als je dat doet raad ik je ook aan om te linken naar dit topic om te voorkomen dat je het verhaal opnieuw moet doen.

Het bluetooth device ken ik niet dus ik zal daarover weinig advies geven 😉
Beste SjorsK,

Via Samsung members is het opgelost.
Back-up maken. Resetten naar fabrieksinstelling. Kijken/luisteren of het probleem is opgelost. Ja
Back-up terugzetten. En weer kijken/luisteren. Ja hij doet het weer goed !! Jippie !!
Reputatie 7
Badge +15
Fijn om te horen dat het,probleem is verholpen 😀👍
Beste Sjorsk,

Hartelijk dank voor de hulp/
Grt. Ab
😁👍

Reageer