Samsung Galaxy Note 3 leveringsproblemen?

• 4 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 5475 keer bekeken

L.S.

Ik lees op het forum berichten over de verkrijgbaarheid van de Samsung Galaxy Note 3, en zie ook dat ze als opgelost staan gemarkeerd. Op 27 september heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd en zou daarbij de Note 3 krijgen. Deze zou geleverd worden op woensdag 2 oktober, volgens de verkoper aan de telefoon.

Het is inmiddels 4 oktober en de Note 3 is nog steeds niet geleverd. Bij de orderstatus was de verwachte levertijd inmiddels gewijzigd van 27 september naar 4 oktober, vandaag dus. Hoe zit het nu? Zijn er leveringsproblemen vanuit Samsung? Op veel websites garanderen ze binnen 24 uur te leveren, waarom is dit bij KPN zelf niet mogelijk?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Een collega van mij heeft via KPN ook een bestelling gedaan voor een Galaxy Note 3 en heeft daarbij vandaag te horen gekregen dat er een schaarste is waarbij ze een nieuwe zending krijgen op 15-10-2013.

Lijkt er dan inderdaad op dat de vraag groot is en Samsung niet voldoende geleverd heeft.

Misschien dat ze bij de helpdesk het voor u kunnen bekijken. Deze zijn te bereiken op 0800-0105

Reageer