Beantwoord

Samsung Galaxy S20+ met meer dan 128GB opslag

  • 13 May 2020
  • 4 reacties
  • 648 keer bekeken

Is het al bekend wanneer de Galaxy S20+ met meer dan 128GB opslag leverbaar is? Ik weet dat het geheugen uitbreidbaar is met een microsd-kaart, maar ik heb liever minstens 256GB ingebouwd.

 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 May 2020, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Robin, welkom op het forum. 

Ik heb moeite om die versie te vinden, bestaan ze uberhaupt? Waar heb je die versie gevonden? Op Tweakers zie ik wel een S20 Ultra met 512Gb los te koop bij welgeteld 2 winkels. Op de site van Samsung zie ik ook alleen de versie met 128 Gb te koop. 

Is er overigens een reden waarom je dit specifiek ingebouwd wilt hebben? 

Reputatie 7
Badge +24

Robin, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Excuus, de notificatie was me even ontgaan. Bedankt voor je reactie.

Ik was er eigenlijk blind vanuit gegaan dat de S20+ ook met meer dan 128GB geleverd zou worden, aangezien ik nu een S9+ met 256GB heb.

Maar goed, het is geen ramp, ik red me ook wel met 128GB. 

Ik mag volgende week verlengen, maar eerst nog even de recensies van de Sony Xperia 1 mark II afwachten. Is het al bekend of, en zo ja wanneer KPN dit toestel gaat aanbieden?

 

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem. Wat de Sony betreft durf ik het nog niet te zeggen. Sony zelf geeft aan dat het toestel aan het eind van dit voorjaar te koop zal zijn in Nederland. 

We wachten in spanning af.