Beantwoord

Samsung Galaxy S20 ontvangen zonder Buds+

  • 7 May 2020
  • 17 reacties
  • 480 keer bekeken

Als je s 20 besteld kreeg je er gratis oortjes bij

 

Ik heb de s20 alleen geen oortjes

 

Komen die nog??

icon

Beste antwoord door RBxx 7 May 2020, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Alie41 Het volgende staat op de KPN website:

  • Koop jij tussen 20 april en 17 mei de Samsung Galaxy S20, S20+ of S20 Ultra?

    Dan krijg je de Samsung Galaxy Buds+ t.w.v. € 169,99,- cadeau! Dat klinkt goed!

    Claim jouw Galaxy Buds+ uiterlijk 24 mei 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Via deze link hierboven kom je op de Samsung promotiesite. Registreer jouw gegevens daar en Samsung zorgt voor de verdere afhandeling. Veel plezier met je S20 en de Galaxy Buds+

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Alie41 

Het vervelende is dat niet alle modellen Samsung S20 meedoen. Het gaat specifiek om de 5G-modellen : 


 

Galaxy S20 Ultra 5G

€ 1.349,00

Creëer video content in 8K-resolutie
Direct tot veertien shots met Single Take
Ook ‘s nachts superheldere foto’s met de Bright Night
Unieke foto's waarin je 100x ku

of 

Galaxy S20+ 5G

€ 1.099,00

Creëer video content in 8K-resolutie
Direct tot veertien shots met Single Take
Ook ‘s nachts superheldere foto’s met de Bright Night

of 

Galaxy S20 5G

€ 999,00

Creëer video content in 8K-resolutie
Direct tot veertien shots met Single Take
Ook ‘s nachts superheldere foto’s met de Bright Night
Unieke foto's waarin je 30x kunt 

 

Heb je een ander type s20 besteld, dan val je buiten deze actie. 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=YYUC7GHRWH343#terms

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Alie41 

Heb je één van de drie hierboven genoemde types besteld? 

Jazeker

Reputatie 7
Badge +28

Heb je dan al de aanmelding geregeld?

 

  • Claim jouw Galaxy Buds+ uiterlijk 24 mei 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Via deze link hierboven kom je op de Samsung promotiesite. Registreer jouw gegevens daar en Samsung zorgt voor de verdere afhandeling. 

Reputatie 7
Badge +21

Bovenstaande datum van 24 mei (die ik eerder noemde) stond op de KPN site, maar Samsung zelf geeft aan dat je nog kan registreren t/m 1-6-2020 Je hebt dus nog een week langer, maar pas op !! Te laat is te laat, Samsung is heel strikt.

Reputatie 7
Badge +28

Klopt @RBxx ,

Ik had de link uit jouw reactie even geleend. Ze kan het beter maar meteen regelen. 
 

Maar het lukt alleen als ze het bij de juiste winkel heeft gekocht. In een ander topic had ik iemand die het gekocht had bij de Phonehouse. En dan val je buiten de boot. 
 

Er doen twee ketens mee aan deze actie : 

Deelnemende winkels

Om mee te kunnen doen aan de promotie moet het product bij één van onderstaande winkels of webshops gekocht worden.

7874.png

Logov2_Telecombinatie.png

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad @Noordzee, dat zag ik al :grin: . Beter zo snel mogelijk registreren, want zoals die andere klant al merkte is Samsung heel strikt bij de regels. Trouwens zag ik op de Samsung promotiesite dezelfde actie inclusief de S20 4G voor de "resellers” zoals Bol en MM. Het blijft dus goed oppassen :wink:https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=A8WHKLNNCRSM5

Ik heb mijn abonnement verlengd bij kpn

Reputatie 7
Badge +28

@Alie41 

Het gaat er niet om dat je je abonnement hebt verlengd bij KPN. Het gaat erom in welke winkel je jouw telefoon hebt aangeschaft. 

Kun je aangeven in welke winkel dat is geweest? (Als het geen deelnemende winkel is, dan kun je helaas niet meedoen aan deze actie.) 

 

Via de post kpn

Reputatie 7
Badge +28

Als je de telefoon bij KPN zelf hebt besteld, dan moet het goed komen na de registratie op internet. 
 

Voor de duidelijkheid: Je moet zelf de Galaxy Buds aanvragen. Het gaat niet automatisch. 

Heb je dan nu al de aanmelding geregeld via internet?

 

  • Claim jouw Galaxy Buds+ uiterlijk 24 mei 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Via deze link hierboven kom je op de Samsung promotiesite. Registreer jouw gegevens daar en Samsung zorgt voor de verdere afhandeling. 

Dan moet het goedkomen ! 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Alie41, fijn om te zien dat je hier al zo veel tips en uitleg gekregen hebt. Leuk dat je de nieuwe Samsung Galaxy S20 nu ontvangen hebt!

Nu je het toestel ontvangen hebt, kan je de Buds+ aanvragen via de link die Noordzee en RBxx aan je gegeven hebben. Deze actie loopt namelijk via Samsung, en zo gauw je het formulier ingevuld hebt, krijg je de oortjes zo snel mogelijk toegestuurd. Laat je ons weten of het aanvragen gelukt is?

Aangezien ik geen aankoop bon heb gehad van de kpn kan ik die niet meesturen?

Reputatie 7
Badge +19

@Alie41 Hoe heb je het toestel besteld? Is dat via de KPN winkel gegaan, of heb je 'm online besteld? Als je jouw bestelling online hebt gedaan, kan je de bevestiging van de bestelling als bon gebruiken.

Oke online

Reputatie 7
Badge +28

Als je de telefoon bij KPN zelf hebt besteld, dan moet het goed komen na de registratie op internet. 
 

Voor de duidelijkheid: Je moet zelf de Galaxy Buds aanvragen. Het gaat niet automatisch. 

Heb je dan nu al de aanmelding geregeld via internet?

 

  • Claim jouw Galaxy Buds+ uiterlijk 24 mei 2020 via deze link. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Via deze link hierboven kom je op de Samsung promotiesite. Registreer jouw gegevens daar en Samsung zorgt voor de verdere afhandeling. 

Dan moet het goedkomen ! 

@Alie41 

Heb je nu de registratie al gedaan? De door jou van KPN ontvangen bevestigingsmail kun je gebruiken als bewijs van aankoop.