Beantwoord

Samsung Galaxy s20 Ultra

  • 12 March 2020
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

Goedemorgen KPN. Morgenmiddag willen we naar de KPN winkel in Enschede komen op het abonnement van mijn vriend te verlengen en daarbij willen we graag de Samsung Galaxy S20 Ultra. We hebben niet meegedaan aan de pre-order omdat we hetzelfde abonnement willen die we nu hebben en deze konden we niet vinden op jullie site.

Hoe groot is de kans dat de Ultra nog op voorraad is morgenmiddag? Of is er misschien de mogelijkheid dat er 1 achteruit gelegd wordt?

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Petra Brans

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 March 2020, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

.

Reputatie 7
Badge +24

Die kans acht ik zo goed als nul. Ik denk dat je hem beter elders aan kunt schaffen. Aangezien u het huidige abonnement toch wilt houden.

Reputatie 7

Hoi @Samsung Galaxy s20 Ultra, welkom op het forum. We zien jouw topic nu pas, is het gisteren nog gelukt in de winkel in Enschede? We hebben hier geen inzicht in de actuele winkelvoorraden, we kunnen hooguit zien of ze iets hebben. Doordat het een net nieuw toestel is welke ook pre-orders heeft gehad kan ik me voorstellen dat het toestel niet meer voorradig was en er gewacht moet worden op een nieuwe levering.