Beantwoord

Samsung Galaxy S20 Ultra 512Gb bij KPN?

  • 19 May 2020
  • 5 reacties
  • 236 keer bekeken

Badge

Is het bekend wanneer ook KPN de Samsung Galaxy S20 Ultra 512Gb gaat leveren? Ik heb te weinig aan 128Gb. Het slot voor de extra geheugenkaart heb ik nodig voor een 2e SIM-kaart aangezien KPN geen eSIM ondersteund.

Ik ben dus geholpen als ik weet of en wanneer de 512Gb wordt geleverd of als ik weet wanneer KPN eSIM ondersteund.

icon

Beste antwoord door Nadia 26 May 2020, 10:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Het is op dit niet bekend, het probleem is dat er problemen zijn met de bevoorrading waar Samsung zelf ook last van heeft :( 

Badge

Samsung geeft aan deze per 20 mei weer te kunnen leveren. Daarnaast blijft de optie van eSIM nog open. 

Reputatie 7

Hey @SvenKS, welkom op het KPN forum. Helaas heb ik slecht nieuws voor je, de Samsung S20 Ultra 512gb wordt niet in ons assortiment opgenomen. Op onze site: kpn samsung staan alle toestellen die we met een abonnement leveren.

KPN ondersteunt de eSIM alleen zakelijk voor Internet of Things-apparaten. eSIM voor consumenten bieden we aan via dochteronderneming Simyo 

Heb even voor je gekeken, er zijn helaas maar weinig (online) retailers die de Samsung S20 Ultra 512gb verkopen. Maar, zoek en gij zult het digitaal vinden. Het toestel is vast met losse verkoopprijs te verkrijgen. Succes :)

Badge

@Nadia Bedankt voor je antwoord. Jammer dat KPN deze niet gaat aanbieden. Ik ga verder zoeken.

Reputatie 7

Graag gedaan, Sven. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe toestel :D

Reageer