Beantwoord

Samsung Galaxy S20 ultra grijs kapot

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 149 keer bekeken

nieuwe telefoon samsung galaxy s20 ultra met verlenging abbonement .als ik bel of gebeld word valt het geluid weg bij de telefoon elke keer. de persoon kan mij niet verstaan dan . hoe kan dit opgelost worden .het is zeer irritant .kan iemand mij daarbij helpen

 

icon

Beste antwoord door Rozalia 6 April 2020, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rozalia, welkom! Dat is heel rot, vooral bij zo'n nieuwe, dure telefoon! Ervaar je dit op alle locaties of bijvoorbeeld alleen bij jou thuis? Je zou kunnen proberen om een andere simkaart in jouw toestel te testen. Op het moment dat je ook dan problemen bemerkt, neem dan even opnieuw contact op met de klantenservice (0800-0402) of, als je 'm bijvoorbeeld via een externe webshop besteld hebt, moet je daar zijn. Je kunt hem normaliter namelijk binnen 14 werkdagen terugsturen. Na die periode ga je het reparatieproces in en dat zou zonde zijn als je hem nog maar net hebt. 

Hallo Marcia ik heb 2 sim kaarten  ik had oude simkaart  er in  zitten en ik heb nu de nieuwe simkaart er in zitten en nu heb ik geen probleem er mee  Marcia . Alleen heb ik er nu maar 1 simkaart maar ik wil 2 simkaarten hebben .Hoe kan ik 2 nieuwe simkaarten krijgen .moet ik dan naar de KPN winkel Marcia alleen heb ik de telefoon gekocht bij mediamarkt.maar de 2 simkaarten kwamen van kpn winkel toen ik de vorige telefoon daar kocht telefoon is **

Mvgr

Marcia heel hartelijk bedankt voor uw hulp ik heb even kpn zelf gebeld en men stuurd 2 nieuwe simkaarten met de post 

mvgr Rozalia

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn, @Rozalia! Goed dat je het nog even liet weten. Hou in de gaten dat als het met de nieuwe simkaarten ook niet werkt, je wel binnen de 14 dagen opnieuw telefonisch contact opneemt om de order te annuleren. We kunnen dan je toestel innemen en een nieuwe sturen.

Hallo Marcia ik wilde even doorgeven dat ik nu toch weer de zelfde problemen met mijn Samsung Galaxy s20 ultra heb. De mensen horen mij dikwijls niet soms is het geluid helemaal weg  .Ook met iemand gebeld die een samsung galaxy s20 heeft dus ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet .denk dat ik toch naar de Media markt moet  Marcia.

mgr Rozalia

 

Reputatie 7
Badge +30

Zeker doen! Het kan trouwens niet aan de locatie liggen? Als je ergens slecht bereik hebt, dan kan het ook zo zijn dat mensen je niet horen. Als je dit dus steeds op één locatie ervaart, laat het dan vooral ook even hier weten. We helpen je er graag verder mee. 

Hallo Marcia ik Ben vandaag naar Mediamarkt gegaan en men heeft de Telefoon ingenomen om op te sturen om te kijken voor te repareren  cQ om te kijken wat er aan de hand is . misschien ligt het wel aan de microfoon Marcia . Ik hou je op de hoogte Marcia

mvgr Rozalia