Beantwoord

Samsung Galaxy S3

• 7 januari 2014
  • 1 reactie
  • 4403 keer bekeken

Geachte

Als ik van mijn laptop een E-mail verzend naar mijn samsung zie ik neregens op mijn scherm dat er een is binnen gekomen  Ook hoor ik geen geluid als er een binnen komt

Als ik dan naar postvak in ga en ik druk op syncroniseren  dan haalt hij de post op

maar ook zonder geluid

waar kan ik instellen dat ik een geluid krijg bij inkomende post  en dat ik dit kan zien op het scherm??

Het is toch ook niet normaal dat ik eerst op syncroniseren moet drukken  ???

e de waele

icon

Beste antwoord door Shugosha 7 januari 2014, 22:39

Als ik het goed heb zou dit te vinden moeten zijn onder Instellingen > Account > Synchronisatieinstellingen. Anders via Instellingen > Datagebruik(Gegevensgebruik) > Menu > Gegevens automatisch synchr.

Mocht het eventueel wezen dat de synchronisatie dan nog niet werkt dan kan het helpen om de cache van de email leeg te halen via instellingen > applicatiebeheer > alles > E-mail app > Gegevens wissen & Buffer leegmaken.

Het geluid zal ingesteld kunnen worden door in de email op de menuknop te drukken en te selecteren voor Instellingen. Daar zal een optie tussenstaat voor geluiden/geluid selecteren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Als ik het goed heb zou dit te vinden moeten zijn onder Instellingen > Account > Synchronisatieinstellingen. Anders via Instellingen > Datagebruik(Gegevensgebruik) > Menu > Gegevens automatisch synchr.

Mocht het eventueel wezen dat de synchronisatie dan nog niet werkt dan kan het helpen om de cache van de email leeg te halen via instellingen > applicatiebeheer > alles > E-mail app > Gegevens wissen & Buffer leegmaken.

Het geluid zal ingesteld kunnen worden door in de email op de menuknop te drukken en te selecteren voor Instellingen. Daar zal een optie tussenstaat voor geluiden/geluid selecteren.

Reageer