Samsung galaxy s3 blijft uitvallen.

• 29 mei 2014
  • 1 reactie
  • 1753 keer bekeken

Hallo.

Ik heb een groot probleem met mijn telefoon.

nou is het al een paar maanden dat mijn telefoon uit het niets uitvalt. niet aan de hand en start hem opnieuw op. maakte mij verder ook niets uit omdat ik over een paar weken een nieuwe telefoon kan uitzoeken. wel al een keer naar de klantenservice gebled en krijg je te horen dat het aan de sim-kaart of iets dergelijks ligt. dus dan word het een harde reset naar fabrieks intellingen. 

nou ben ik daar al geen fan van en wil ik mijn bestanden niet kwijt dan word het backuppen. maar tijdens de backup valt mijn telefoon ook uit en dan heb ik daar ook verder niets aan. dus dan gaan we daar ook niet verder mee. 

alleen sinds vandaag valt hij uit en krijg ik hem niet eens meer opgestart. dus kan er ook helemaal niks meer mee. 

ik vind het wel beetje **bleep** om nou kpn je gaan vragen voor een nieuw toestel omdat ik dan over een week of 2 a 3 een nieuwe telefoon kan uitzoeken.

is hier een oplossing voor? 

Kan ik misschien vroeger dan mijn verlenning een nieuw toestel krijgen? want hier ben ik helemaal klaar mee.

met vriendelijke groeten.

Luca de groot

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Luca, 

Wat ontzettend naar dat je telefoon nu helemaal ophoudt met functioneren. :(

Ik kan je op voorhand geen toezeggingen doen, maar ik wil graag kijken of ik hierin iets voor je kan betekenen. Kan je per privébericht je 06-nummer en postcode+huisnummer sturen? Dan kijk ik of er iets mogelijk is. In afwachting van je bericht. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer