Samsung Galaxy S3 mini loopt vast etc

• 30 juni 2014
  • 1 reactie
  • 1860 keer bekeken

Goedendag,

Sinds afgelopen november ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S3 mini, waarbij mijn abbonnement bij KPN loopt.

Tot aan vorige maand heb ik weinig problemen ondervonden.

Maar sinds dus plusminus een maand is de telefoon extreem langzaam geworden, reageert het touchscreen niet altijd even goed meer, loopt de telefoon helemaal vast en start zichzelf regelmatig opnieuw op. Het opnieuw opstarten heeft ie altijd al gedaan, maar daar heb ik weinig hinder van.

Het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar dit levert niets op. Sinds de nieuwe update lijkt het te zijn verergert.

Op deze manier kan ik geen goed gebruik meer maken van het toestel en is het erg frustrerend.

Zijn er nog overige opties welke ik kan proberen om het toestel weer functionerende te krijgen?

Bij voorbaat dank,

Francisca

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Als de fabrieksinstellingen niet geholpen heeft zou ik adviseren om het toestel aan te melden voor een reparatie via de KPN winkel, daarvoor alleen dan wel het aankoopbewijs meenemen. Wat u nog zou kunnen controleren is of de batterij nog goed werkt, mogelijk dat deze bol staat wat een bekend probleem zou kunnen zijn.

Reageer