Samsung Galaxy S4 Echo en slecht verstaanbaar

• 3 maart 2014
  • 2 reacties
  • 3686 keer bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag 28 februari mijn nieuwe galaxy s4 ontvangen behorende bij het verlengen van mijn abbonement. Meteen bij het eerste telefoongesprek gaf de andere kant aan dat zij een echo hoorde en dat mijn stem erg ver weg klonk. De afgelopen dagen kreeg ik steeds dezelfde klacht te horen.

Bij het verwijderen van de achterste cover verdwijnt de echo, maar het zachte geluid blijft.

Ik kan niet terug naar mijn Galaxy S2 omdat de micro-sim geactiveerd is en die niet in mijn s2 past.

Moet ik de S4 naar de winkel brengen en ben ik hem dan lang kwijt? Het toestel heeft vanaf het begin niet goed gewerkt. Kan mijn oude sim nog geactiveerd worden zodat ik mijn oude gsm kan gebruiken?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
U geeft aan het toestel op 28 februari te hebben ontvangen. Op het moment dat u een toestel krijgt is er een zichttermijn van 7 werkdagen. Mocht er een defect zijn dan kan het toestel als DOA aangemeld worden. Bij bestelling via internet/telefoon gaat dit via de helpdesk op 0800-0105 en bij bestelling van de winkel via de winkel zelf :)

Bedankt voor je snelle reactie. Helaas geeft de helpdesk nu aan dat er morgen om 08.00 pas iemand is die weet hoe een DOA afgehandeld dient te worden.

Reageer