Samsung galaxy s4 koppelt automatisch simkaart en sd los

• 25 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 587 keer bekeken

Hoi,

Sinds een paar dagen heeft mijn Samsung Galaxy S4 nu steeds vaker de melding dat mijn simkaart of sd kaart zou zijn losgekoppeld, het enige waar ik dan op kan klikken is dat het toestel zich weer opnieuw opstart. Zou dit verholpen kunnen worden of weet iemand misschien waar dit aanligt? Ik krijg de melding steeds uit het niets ookal heb ik om mijn mobiel ook nog een hoesje dus lijkt me niet dat die zomaar uit het toestel zouden kunnen gaan.

Alvast Bedankt!

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste saravwettenx!

Dit is een bekend probleem.

Je zal via kpn (of samsung service center) je moederbord moeten laten vervangen. (dit word alleen gedaan onder garantie)

voor een reparatie kan je de KPN Klantenservice bellen!

groet~ ^_^/

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Saravwettenx,

Welkom op het forum. Wat vervelend dat je toestel dit steeds aangeeft! Ik wil je, net als , adviseren om je S4 ter reparatie op te geven. Als je een leasetoestel hebt, dan mag je even bellen met de klantenservice. Anders kan je gewoon met je toestel en de aankoopbon naar de winkel. Mijn collega's zorgen er dan voor dat het toestel wordt opgestuurd. 

hallo,

zouden jullie weten hoeveel het kost om het moederbord van de s4 te vervangen, aangezien ik geen garantie meer heb...........................

hij geeft die melding om de minuut aan en de hele bovenkant van mijn telefoon is warm, ligt dat daar ook aan?

hoor het graag 

Reputatie 7
Badge +28
Beste ,

Welkom op het forum. Hele goede vraag die je stelt! Ik moet je het antwoord echter schuldig blijven. Ik heb geen idee hoeveel zoiets kost. Je kunt het beste even contact opnemen met Samsung, zij kunnen je hier meer over vertellen. Overigens is het zeker mogelijk dat dit er ook voor zorgt dat je telefoon heel warm wordt!

Het lijkt me dan inderdaad verstandig om je toestel ter reparatie op te laten sturen. Wist je dat dit in een KPN winkel kan? Je krijgt een prijsopgave met de kosten en je hoeft hier niet akkoord mee te gaan. Je krijgt het toestel dan ongerepareerd weer terug, maar je betaalt dan wel eenmalig €35 onderzoekskosten. 

Kan je trouwens wellicht verlengen? Dan kan je een nieuw, werkend toestel uitzoeken! Mocht je hier meer informatie over willen, laat het me gerust weten. 

Reageer