Samsung galaxy S5

• 13 april 2014
  • 6 reacties
  • 2148 keer bekeken

Ik heb op 31 maart mijn samsung galaxy S5 ge-preorderd en ik zou hem 11 april thuis ontvangen. Ik heb dus nog niks ontvangen en na 3 keer gebeld te hebben met de klantenservice heb ik nog steeds geen idee wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten. Daarnaast blijft mij order status hangen op 'verwachte leverdatum 9 april'. 

Ik snap daarom het nut niet van pre-orderen bij jullie omdat de S5 nu al twee dagen gewoon in de winkels ligt. En ik wil gewoon weten wanneer ik hem kan verwachten en het vervelende is dat niemand dat mij kan vertellen van de klantenservice. 

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Nicole,

Ik betreur het dat je de bestelde Samsung Galaxy S5 nog niet hebt ontvangen. De voorinschrijving hield in dat je een pre-order kon plaatsen, waarbij we op 11 april starten met het uitleveren van de bestellingen. Het betekent dus niet dat je op 11 april het toestel zou ontvangen. De uitlevering vindt plaats op basis van de volgorde van de voorinschrijvingen. De klanten die als eerste een voorinschrijving hebben gedaan, ontvangen ook als eerste hun bestelling. 

Er zijn erg veel voorinschrijvingen geplaatst en wij krijgen van Samsung maar een beperkte hoeveelheid toestellen aangeleverd. Derhalve hebben we nog niet alle bestellingen kunnen uitleveren. Omdat wij voor de aanlevering van toestellen afhankelijk zijn van Samsung, kan ik je helaas niet vertellen wanneer jouw Galaxy S5 exact geleverd wordt. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reputatie 7
Badge +3
Beste Nicole,

We hebben geen verdere reactie ontvangen na je eerste bericht.

Heb je inmiddels de Galaxy S5 ontvangen?

Ik hoor het graag.

Met groet,

Cornelis

Hoi Cornelis,

Ja ik heb hem eindelijk afgelopen zaterdag ontvangen! Dus ik hem tijdens het paasweekend mooi kunnen uit testen. Tot nu toe een super telefoon!

Groetjes,

Nicole

Reputatie 7
Badge +3
Beste Nicole,

Fijn te horen dat je hem hebt ontvangen en net op tijd voor Pasen:)

Mocht je in de toekomst wederom een vraag hebben zien we je graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Ik heb eigenlijk nog een vraag. Mijn nieuwe samsung is binnen gekomen op de naam van mijn vader terwijl ik al een paar jaar geleden alles heb overgezet naar mijn naam op mijn KPN. 

Als ik op mijn KPN inlog dan staat er ook 'welkom Nicole' en als ik naar 'mijn gegevens' ga dan staat alles ook op mijn naam maar ik krijg alleen nog post binnen (en ook mijn mobiel) onder mijn vaders naam. Hij was namelijk jaren geleden rekeninghouder geweest. Op de startpagina van mijn KPN staat zijn naam wel onder persoonsgegevens. Maar alleen ook daar..  Ik kan dit nergens veranderen. Heel raar. Heb jij enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Met vriendelijke groet,

Nicole

Reputatie 5
Badge +1
Beste Nicole,

Als jouw vader officieel nog de contractant is, is het uiteraard mogelijk om dit aan te passen zodat je dit zelf wordt.

Ik kijk graag voor je na of dit een simpele wijziging is, of dat we een officiele contractovername in gang moeten zetten.

Zou je daarvoor in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer kunnen sturen?

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer