Beantwoord

Samsung galaxy s7 edge loopt vast & en reageert niet.

Goedemiddag.
Ik heb nu een jaar de galaxy s7 edge en ben er tevreden over zolang deze het doet.

Het probleem is echter dat deze al vanaf dag 1 uitvalt, dit een aantal keer per dag als het gebeurd en dat dan met periodes.

Nu is het de afgelopen 3 dagen echter nog vervelender geworden en is mijn telefoon niet meer aangegaan zoals het moet. Hij gaat dan nirt meer aan en reageert nergens op tot de batterij leeg is. Als ik hem na een x aantal uren dan op de lader leg dan geeft het scherm aan dat de telefoon aan het opladen is. Als ik hem dan aan zet start ie op (met veel 'lag') om vervolgens vast te lopen en dan weer niet aan te gaan.

Op dit moment werkt ie weer naar behoren (tot nu toe) maar ben bang dat het niet voor lang is. Ik heb al meerdere malen mijn telefoon gereset en terug ingesteld naar de fabriekswaarden.

Hoop dat iemand me kan helpen hiermee.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Natasja_1 25 december 2017, 12:37

Ha @Tim94, welkom op ons Forum! Wat een irritant probleem! Ben je al naar de KPN winkel geweest om het toestel ter reparatie aan te bieden? Als dit al vanaf de eerste dag gebeurt, lijkt me dat wel verstandig 🙂 Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan zou dat wellicht verstandig zijn aangezien je ook al een paar keer een reset hebt uitgevoerd 🙂 Als je je toestel gaat aanbieden ter reparatie, neem dan het garantiebewijs mee. Als het probleem door een fabrieksfout komt, wordt dit uiteraard onder de verzekering gerepareerd. Als het iets ander is, dan ontvang je een prijsopgave. Deze kun je accepteren. Je kunt er ook voor kiezen om je toestel niet te laten repareren. Er worden dan onderzoekskosten á € 36,00 in rekening gebracht. Als je een verzekering hebt en het valt niet onder de garantie, dan wordt het eigen risico in rekening gebracht en wordt het toestel verder kosteloos gerepareerd. Heb je hier nog vragen over? Stel ze gerust 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Tim94, welkom op ons Forum! Wat een irritant probleem! Ben je al naar de KPN winkel geweest om het toestel ter reparatie aan te bieden? Als dit al vanaf de eerste dag gebeurt, lijkt me dat wel verstandig 🙂 Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan zou dat wellicht verstandig zijn aangezien je ook al een paar keer een reset hebt uitgevoerd 🙂 Als je je toestel gaat aanbieden ter reparatie, neem dan het garantiebewijs mee. Als het probleem door een fabrieksfout komt, wordt dit uiteraard onder de verzekering gerepareerd. Als het iets ander is, dan ontvang je een prijsopgave. Deze kun je accepteren. Je kunt er ook voor kiezen om je toestel niet te laten repareren. Er worden dan onderzoekskosten á € 36,00 in rekening gebracht. Als je een verzekering hebt en het valt niet onder de garantie, dan wordt het eigen risico in rekening gebracht en wordt het toestel verder kosteloos gerepareerd. Heb je hier nog vragen over? Stel ze gerust 🙂

Reageer