Beantwoord

Samsung galaxy s7 edge rose?

• 29 juni 2016
  • 3 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen en wil graag de Samsung galaxy s7 edge rose. Gaan jullie deze ook aanbieden?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 30 juni 2016, 10:10

Yes 😃. De voorpret is minstens zo leuk als het nieuwe toestel zelf vind ik altijd.

Een hele goede vraag. Je bent niet de eerste die hier benieuwd naar was, dus ik heb het verlossende antwoord voor je *tromgeroffel*.. We gaan de S7 Edge Rose Gold zelf ook verkopen. Bedoel je die? De exacte datum weet ik niet vanaf wanneer die beschikbaar komt, maar hij komt binnen een paar weken.

De info van @PeterG is ook belangrijk. Hiervoor ging je nieuwe abonnement direct in. Nu maak je eerst je oude abonnement af en gaat daarna je nieuwe in. Je nieuwe toestel krijg je al wel direct 🙂.

Heb je zo voldoende informatie? Als je verdere vragen hebt, stel die vooral.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Beste Louise, vet kleurtje. Ik denk dat KPN 'm niet gaat inkopen op deze kleur. Willen ze bij de leverancier een leuke prijs kunnen bedingen dan moeten ze er veel meer inkopen dan dat er waarschijnlijk verkocht gaan worden in die kleur.
Je kunt dan beter naar een bedrijf gaan die voor alle providers kunnen inkopen, zodat ze er meer uit kunnen zetten. Ik zie dat belsimpel de roze versie ook levert met KPN abonnementen. Je kunt dit ook doen bij hen i.c.m. verlengen.

Wat betreft het verlengen van je KPN abonnement wil ik je nog even op onderstaande wijzen.
  • Als je je abonnement verlengt, wat eigenlijk vernieuwen is, gaat het nieuwe abonnement in aansluitend op je oude. Je oude loopt dus eerst door tot de einddatum en dan je nieuwe.
  • Het nieuwe abonnement kun je al 6 maanden voor je oude afloopt afsluiten.
  • Een nieuw toestel krijg je wél direct mee en kun je al meteen gebruiken.
  • Oh ja, als je niet verlengt loopt je oude abonnement na de einddatum gewoon door. Het wordt dan per maand opzegbaar. Vernieuwen kan dan per direct.
Reputatie 7
Badge +24
Yes 😃. De voorpret is minstens zo leuk als het nieuwe toestel zelf vind ik altijd.

Een hele goede vraag. Je bent niet de eerste die hier benieuwd naar was, dus ik heb het verlossende antwoord voor je *tromgeroffel*.. We gaan de S7 Edge Rose Gold zelf ook verkopen. Bedoel je die? De exacte datum weet ik niet vanaf wanneer die beschikbaar komt, maar hij komt binnen een paar weken.

De info van @PeterG is ook belangrijk. Hiervoor ging je nieuwe abonnement direct in. Nu maak je eerst je oude abonnement af en gaat daarna je nieuwe in. Je nieuwe toestel krijg je al wel direct 🙂.

Heb je zo voldoende informatie? Als je verdere vragen hebt, stel die vooral.
Reputatie 6
Badge +9
Coolblue heeft ze gehad, maar die hadden andere EAN codes (toestellen voor niet NL markt gok ik) waardoor ze bijvoorbeeld ook niet meededen met de Samsung promotie acties mbt gratis 64 gb microSD card of de gratis Gear VR bril.

Ik heb de platinum gold S7 edge, die zou ik zeker ook overwegen 😉

Reageer