Beantwoord

Oproepen direct naar voicemail bij Samsung Galaxy S8

  • 9 December 2019
  • 1 reactie
  • 182 keer bekeken

Ik heb een samsung s8 en ook na de een na laaste update worden de inkomende oproepen direct naar de voicemail door geschakeld. Belt een persoon je direct hierna nog een keer dan komt deze oproep wel binnen. Belt iemand je via een app, dan doet dit probleem zich niet voor. Oplossing: Vandaag heb ik de laatste update geinstalleerd op mijn samsung s8 en het probleem is verholpen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 12 December 2019, 18:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb een samsung s8 en ook na de een na laaste update worden de inkomende oproepen direct naar de voicemail door geschakeld. Belt een persoon je direct hierna nog een keer dan komt deze oproep wel binnen. Belt iemand je via een app, dan doet dit probleem zich niet voor. Oplossing: Vandaag heb ik de laatste update geinstalleerd op mijn samsung s8 en het probleem is verholpen.


Dag @Polleke3011. Welkom hier op het Forum. Ik lees dat je problemen ondervond met inkomende oproepen op de Samsung Galaxy S8, maar deze inmiddels zijn opgelost door de laatste update te installeren. Dat is goed om te lezen. Dank voor het delen! :slight_smile:

Reageer