Beantwoord

SAMSUNG GALAXY S9 NOG STEEDS NIET BEZORGD

Hallo,
Ik heb vrijdag mijn telefoon bestelt. Het is nu zaterdagavond en hij is er nog steeds niet. Er stond dat hij vandaag bezorgd zou worden, want ik heb hem voor 21:00 besteld. Ook bij mijn track en trace staat er :Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.
Wanneer komt die??
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 januari 2019, 16:59

Goedemiddag Van Haalen, De beste wensen voor 2019! Wat jammer dat je het toestel nog niet binnen hebt. Zou je het 06- nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken wanneer je toestel wordt bezorgd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Van Haalen, De beste wensen voor 2019! Wat jammer dat je het toestel nog niet binnen hebt. Zou je het 06- nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken wanneer je toestel wordt bezorgd.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer