samsung galaxy SII werkt slecht

mijn samsung galaxy SII heb ik nu 14 maanden.

En tot voor kort heeft de telefoon altijd prima gewerkt.

Mijn telefoon meerdere malen per dag uit, geen reboot want hij start niet vanzelf weer op.

Hierdoor ben ik gewoon onbereikbaar.  Je zou zeggen zet de telefoon weer aan en je bent weer bereikbaar.

Maar  heb heb een ouder met zwaar diabetes. Ik moet er niet aan denken wat de gevolgen zijn als ze in nood zit en mijn telefoon is weer eens uitgevallen waardoor ik onbereikbaar ben.

Ik ben destijds van T-Mobile overgestapt naar jullie omdat ik daar vaak totaal geen bereik had. Dit is toen kosteloos gebeurt terwijl ik nog een jaar moest.

Ik weet dat het door de nieuwe updates van android komt dat mijn telefoon dit doet. En dat er met mij velen met dit probleem zitten.  Ik ben die hele android besturing echt zat.

wat is de kosten voor het afkopen bij een Personal sim smart 100c als je nog 10 maanden moet?

het liefst zou ik bij kpn willen blijven en dan overstappen naar een iphone. is daar een mogelijkheid voor? 

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste snberg,

Wat betreft de updates van Android zou je misschien even bij een van de Samsung Servicepunten langs kunnen gaan. Zij kunnen je toestel nakijken en het probleem mogelijk verhelpen. Zie voor een locatie bij jou in de buurt: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do

Om de afkoopsom te bepalen heb ik in een privebericht even je 06-nummer, postcode en huisnummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer