Beantwoord

Samsung note

• 8 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8839 keer bekeken

Hallo,

Ik kamp al enige tijd met een paar kleine defecten die onderhand wel irritant worden.

Ik wil eigenlijk weten of ik de mobiel voor de volgende defecten naar de reparatie service kan brengen, ik ben all risk verzekerd en heb de premium sim service:

1. Volume knop + werkt niet goed meer. ( waar je normaal een soort.. klikje voelt als je het knopje indrukt, is dat nu volledig weg )

2. De Home button werkt vaak niet, deze moet ik dan bijna door de mobiel heen drukken tot die werkt.

3. Soms slaat de mobiel op tilt, en geeft die een Groene; paars; rood scherm aan. En dan staat die vast. Is onderhand al 6X gebeurd.

4. De ingang voor een kop telefoon werkt niet helemaal goed meer. ( Getest met meerdere oortjes, als de jack gedraaid wordt switchte de volume soms naar rechts of links. )

5. De achterplaat van de mobiel kraakt best wel erg, dit is soms best wel verwarrend.

Ik hoor het graag wat men's advies hiermee is!

Bij voorbaat dank,

Wouter van Leeuwen

icon

Beste antwoord door Jemy__ 8 februari 2013, 15:45

Beste Wouter,

Ik zou er zeker even naar laten kijken. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze gratis telefonische klantenservice 1200 (06 1200 1200). Zij kunnen je doorverbinden met SmartCare.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Wouter,

Ik zou er zeker even naar laten kijken. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze gratis telefonische klantenservice 1200 (06 1200 1200). Zij kunnen je doorverbinden met SmartCare.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Is het opgelost ? Ik heb namelijk zelfde probleem !!!! Krijg hem zelf ongerepareerd terug gestuur ... zeggen dat er geroote software opstaat van QUALCOMM ..... belachelijk dit is de chipset die samsung zelf in het apparaat heeft gezet niks geroote !!!!! op internet staat overal dat de note 4 deze problemen van overhitting heeft met deze chipset !!!

HELP !!!! 

Jemy__ schreef op 8 feb '13 om 15:45uBeste Wouter,

Met vriendelijke groet,

Jemy

Is het opgelost ? Ik heb namelijk zelfde probleem !!!! Krijg hem zelf ongerepareerd terug gestuur ... zeggen dat er geroote software opstaat van QUALCOMM ..... belachelijk dit is de chipset die samsung zelf in het apparaat heeft gezet niks geroote !!!!! op internet staat overal dat de note 4 deze problemen van overhitting heeft met deze chipset !!!

HELP !!!! 

Reageer