Beantwoord

Samsung S10 en Fortnite

  • 8 March 2019
  • 6 reacties
  • 596 keer bekeken

hallo, ik heb de s10 binnen echter ken ik de fortnite skin niet downloaden ? Enige idee hoe het ken ?

bedankt alvast !
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 March 2019, 11:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Sven dr, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je jouw toestel binnen hebt, zou je jouw skin moeten kunnen claimen. Op onder andere deze website kan je lezen hoe je hem kan unlocken. Hiervoor was het alleen nog beschikbaar via andere toestellen, en kon je het met deze drie stappen ontvangen:
1.Installeer Fortnite en open de game. Log in met je Epic-game account.
2.Speel vervolgens drie wedstrijden. Zorg ervoor dat je na elke match terug gaat naar de Lobby (Back to lobby).
3.Wanneer je drie matches hebt voltooid ontvang je binnen 24-48 uur een geschenkdoos om je Galaxy Skin te openen en te gebruiken.

Het kan trouwens zijn dat dit in Nederland nog niet beschikbaar is, want ook de volgende melding zie ik ergens staan:

Samsung has announced the skin has been delayed and there hasn’t been a date given for when players will be able to get the skin.

Hopelijk kan je hem alsnog snel downloaden! Maar helaas heeft KPN hier geen invloed op verder.
Goedemorgen Sven dr, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!


Op het moment dat je jouw toestel binnen hebt, zou je jouw skin moeten kunnen claimen. Op onder andere deze website kan je lezen hoe je hem kan unlocken. Hiervoor was het alleen nog beschikbaar via andere toestellen, en kon je het met deze drie stappen ontvangen:
1.Installeer Fortnite en open de game. Log in met je Epic-game account.
2.Speel vervolgens drie wedstrijden. Zorg ervoor dat je na elke match terug gaat naar de Lobby (Back to lobby).
3.Wanneer je drie matches hebt voltooid ontvang je binnen 24-48 uur een geschenkdoos om je Galaxy Skin te openen en te gebruiken.
Het kan trouwens zijn dat dit in Nederland nog niet beschikbaar is, want ook de volgende melding zie ik ergens staan:


Samsung has announced the skin has been delayed and there hasn’t been a date given for when players will be able to get the skin.
Hopelijk kan je hem alsnog snel downloaden! Maar helaas heeft KPN hier geen invloed op verder.

Heel erg bedankt Susan!, was ook zelf naar onderzoek uitgegaan en het blijkt dat de skin pas 16 maart hier word uitgebracht in nederland.

Nogmaals bedankt.

met vriendelijke groet,

Sven
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren s10 binnen gekregen en Fortnite hierop geinstalleerd. De skin verschijnt echter niet in de shop.

Ik heb de instructies gevolgd op https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-ontgrendel-ik-de-fortnite-ikonik-skin-op-mijn-galaxy-s10/

Weet iemand hoe dit wel voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt,

Mignon
Probleem opgelost. Op de engelse site staat nog het volgende

Go to the Store. The Fortnite Galaxy iKONIK outfit should appear in the Store. Tap on it. Make sure your store is set to Samsung in Settings > Account.


Je moet de store dus nog omzetten naar Samsung. Dat staat dus niet op de NL site!

Groet

Mignon
Probleem opgelost. Op de engelse site staat nog het volgende


Go to the Store. The Fortnite Galaxy iKONIK outfit should appear in the Store. Tap on it. Make sure your store is set to Samsung in Settings > Account.
Je moet de store dus nog omzetten naar Samsung. Dat staat dus niet op de NL site!

Groet

Mignon


Hallo Mignon,

Hoe zet je de store om naar Samsung dan?

Probleem opgelost. Op de engelse site staat nog het volgende



Go to the Store. The Fortnite Galaxy iKONIK outfit should appear in the Store. Tap on it. Make sure your store is set to Samsung in Settings > Account.
Je moet de store dus nog omzetten naar Samsung. Dat staat dus niet op de NL site!

Groet

Mignon
Hallo Mignon,

Hoe zet je de store om naar Samsung dan?

Gevonden. In Fortnite ga naar Settings --> Account --> scrol naar beneden --> pas de Store aan naar Samsung en bevestig dat je wilt wijzigen.

Reageer