Beantwoord

Samsung S10e foto's versturen

  • 17 September 2019
  • 8 reacties
  • 858 keer bekeken

Als ik een foto maak op met mijn mobiel die ik vervolgens wil delen met mijn email adres om de foto via mijn laptop te printen gaat dat niet.
Ik denk dat ik een instellingsfout maak maar welke, wie kan mij helpen.

mvg. joopelburg
icon

Beste antwoord door SjorsK 20 September 2019, 20:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als ik in het fotoboek van mijn telefoon kijk kan ik een foto delen via e-mail. Dan kan je die e-mail aan je eigen e-mailadres richten.

Bij mij is dat eerste het knopje links onderin het scherm.

(Ik heb een iPhone, maar ik verwacht dat het bij jou niet anders werkt.)


Reputatie 7
Badge +28
Stap twee: kies voor delen via mail

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... foto's delen doe je moet Google Drive of Dropbox ofzo. Mail is daar totaal ongeschikt voor. Een foto genomen met een recente telefoon is tegenwoordig soms al 10 mb of meer. Dergelijke bestanden verzenden per mail is volkomen belachelijk.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @joopelburg, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb het zojuist ook even getest, en bij mij gaat het goed! Ik gebruik alleen niet e-mail maar de outlook app op mijn Huawei toestel. Kan het zijn dat je ook een andere app gebruikt dan de standaard e-mail app op het toestel? Zou je daarnaast kunnen aangeven welke melding je krijgt als je de mail wil versturen? En kan je, los van de foto's wel gebruik maken van mail op je toestel?

Verder ben ik het deels eens met Nick hierin, het is wel een beetje omslachtig. Foto's worden steeds groter qua bestand, dus je kan dan steeds maar 1 of enkele foto's per e-mail versturen. Bij een heel album ben je dus wel even bezig! Een Google Drive of Dropbox, welke je op beide apparaten kan installeren of op kan inloggen, zou in dat geval een betere optie zijn 🙂
Hallo @joopelburg , als jouw merk printer ook een app heeft voor de smartphone/tablet kun je ook rechtstreeks printen zonder tussenkomst van de e-mail.
Scheelt weer een handeling.
Iedereen hartelijk bedankt voor de antwoorden ik ga het proberen lukt het niet meld ik me wel weer.

mvg/ Joopelburg
Reputatie 7
Badge +16
Hoi @joopelburg welke foutmelding krijg je precies als ik vragen mag? De kans is dat je gebruikersnaam en wachtwoord in Samsung mail niet goed staat.

Mogelijk een goude tip: Als je foto's naar jezelf wilt versturen kan je ook de Samsung Cloud gebruiken, dan wordt alles geupload naar een link die voor die dag geldig is 🙂



Dan krijg je een link als deze die je gewoon kan mailen:
https://s.amsu.ng/JSXl4nawkExN

Cloud diensten zoals onedrive zijn zoals aangegeven ook een goede oplossing, Google drive kan echter zorgen voor kwaliteitsverlies afhankelijk van de instellingen
Reputatie 7
Badge +21
@joopelburg helemaal goed! Heb je nog vragen of blijkt een van bovenstaande reacties jouw oplossing te zijn dan hoor ik het graag 😉

Reageer