Beantwoord

samsung s20

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Afgelopen donderdag bedacht te verlengen met de s20 met de cashback actie. Vrijdag zag ik dat het toe s tel niet meer beschikbaar was. Gebeld en iemand van de klantenservice gaf aan dat afgelopen maandag Of dinsdag de actie wederom weer beschikbaar zou zijn en dat ik dan alsnog met de actie kan verlengen. Tot op heden de s20 nog niet op de site gezien. Klopt dit was de medewerker heeft aangegeven .?

icon

Beste antwoord door RBxx 18 January 2021, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Lindabb, Ik heb gisteren de S20FE besteld en die wordt morgen geleverd

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lindabb ik betwijfel het. In dit topic geeft een KPN moderator aan dat ze de Samsung S20 5G helemaal niet meer kunnen leveren. Volgens een ander topic zal ook de S20 Plus niet meer aangeboden worden. Alleen de S20 FE staat nog op de website.

Voor de cashback van €100 is het sowieso te laat. Die actie was bij aankoop van een Galaxy S20, S20+, S20 Ultra of S20 FE van 28-12-2020 t/m 10-01-2021. Zie Samsung promotie website