Beantwoord

Samsung S20 waterdicht

  • 17 February 2020
  • 8 reacties
  • 3279 keer bekeken

Is de S20 net als de S10 waterdicht ?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 21 February 2020, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Zal toch wel voor die prijs…

samsung.com/galaxy-s20

Topic over de nieuwe toestellen.

https://forum.kpn.com/android-smartphones-tablets-20/nieuw-samsung-s20-s20-s20-ultra-490048

Reputatie 7
Badge +21

De S20 zal (denk ik ook) wel net als de S10 een IP68 classificatie (6=stofvrij, 8=waterdicht) hebben, maar pas op er is een voorbehoud:

  • Gebaseerd op testomstandigheden bij onderdompeling in maximaal 1,5 meter zoet water gedurende maximaal 30 minuten. Gebruik op het strand of in het zwembad wordt niet aanbevolen. Water- of stofschade valt niet onder de garantie.

(volgens Samsung website)

Reputatie 7
Badge +21

Op de Samsung website verschijnen meer details. De S20 heeft inderdaad een IP68 classificatie.

https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s20/design/

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Hoofie62, van harte welkom op ons forum! We hebben veel behulpzame forumgebruikers die veel weten, ik zie dat PeterG en RBxx je vraag al beantwoord hebben :slight_smile:  Algemene informatie en de eerste gebruikerstests vind je ook terug in het topic dat we speciaal gewijd hebben aan de nieuwe Samsung Galaxy S20.

Als je nog (andere) vragen hebt, trek gerust aan de bel.

Het ging er meer om dat ik hem ook gebruik op de motor als navigatie en de kans bestaat ik in een flinke regenbui kan komen te rijden.

Maar ik denk dat hij daar wel tegen kan gezien uw antwoorden en beschrijving(die ik niet zo snel kon vinden)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hoofie62 pas op!!

Een flinke regenbui bij100km/u is wel wat anders dan “gecontroleerde testomstandigheden”.

Zorg voor extra bescherming door een houder met kapje o.i.d. want denk er aan, waterschade is eigen risico.

Reputatie 7
Badge +19

@Hoofie62 Dankjewel voor de extra uitleg, dat geeft een beter beeld van de reden achter jouw vraag. Ik sluit me aan bij de laatste reactie van @RBxx, ik raad je aan om je goed te verdiepen in extra bescherming, mogelijk kan dat zelfs in de vorm van een speciaal hoesje. 

Nou net water laten vallen de samsung galaxy s10 en hij doet prima dus zal tegen kunnen Ik nergens last van hij noch heel goed dus wel waterproof mvg roel