Vraag

Samsung S21 batterijduur

  • 18 February 2021
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo ik heb sinds deze maand een Samsung S21 met dual sim.

Ik gebruik deze telefoon ook zakelijk en de batterijduur van deze telefoon laat echt te wensen over.

Ik moet mijn telefoon soms 2x per dag opladen anders red ik het gewoon niet. Ik heb elders op internet gelezen dat meer mensen hier last van hebben na de update van februari en dat Samsung er mee bezig is.

 

Maar ik vind het wel echt schandalig dat ik een hoop geld betaal voor een telefoon waarmee geadverteerd wordt dat de batterij lang en goed mee gaat. En ik vervolgens 2x per dag mijn telefoon aan de lader moet hangen omdat ik de dag anders niet door kom. 

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat is een eventuele oplossing? 

Bedankt alvast

Ilona 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Is er niemand die deze ervaringen heeft?

De reclame van dit toestel beweerd een langdurige batterij 2 dagen. Zelfs na de update is mijn batterij halverwege de dag leeg ik red het niet zonder oplader......

Reputatie 7
Badge +15

@Jeroenmgn Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je telefoon zo snel leeg is. Ik kan mij voorstellen dat als je veel geld voor een toestel betaald je niet verwacht dat de batterij zo snel leeg is. 

Ik ken de situatie inderdaad, en de update van half februari had voor verbetering moeten zorgen, maar in jouw situatie kennelijk helaas niet. 

Wat nog kan helpen is het uitzetten van apps die op de achtergrond draaien.

Mocht dat ook niet helpen en de batterijduur is inderdaad korter dan wat Samsung aangeeft dan zou je ook kunnen overwegen contact op te nemen met Samsung. En bij hen aan te geven dat je niet tevreden bent met het product.Â