Beantwoord

Samsung S21 wordt warm en kan niet goed bellen

  • 8 July 2021
  • 5 reacties
  • 802 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag mijn S21 in gebruik, Gister is die binnen gekomen.

Wat een drama. ding wordt behoorlijk warm en mensen horen mij niet als ik bel/zij mij bellen (lekker handig met thuiswerken). Op luidspreken werkt het echter wel maar dat is totaal niet wendelijk.

 

Gr Marie

icon

Beste antwoord door MarieNijhuis 11 July 2021, 18:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MarieNijhuis, welkom. 

Dat is wel balen zeg. Horen mensen jou wel met jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we uitsluiten of het aan de aansluiting ligt. Als het in en ander toestel wel werkt ligt het dus aan het toestel. Als je dan nog binnen de 14 dagen zichttermijn zit, dan kan je nog annuleren. Daarvoor kan je bellen met 0800-0402 en zeg je annuleren, dan kom je bij de juiste collega terecht.

Beste @Bart_Z 

Met simkaart in mijn S9 is er niks aan de hand. De simkaart werkt perfect en het kpn bereik is super in huis.

 

De kpn winkel in Gouda wist mij te vertellen dat het toestel en reset/update nodig had en dat ik vooral wel 5G aan moest zetten. De belangrijkste tip was om "bellen via wifi" uit te zetten. Dit wordt automatisch geactiveerd maar geeft  storing.

Dit uitzetten heeft tot nu toe geholpen. Echter heb ik dit advies nog niet eerder voorbij zien komen

 

Groet, 

 

Marie

Reputatie 7
Badge +20

Aha, dit wist ik ook niet, maar top dat dit geholpen heeft. Veel plezier met jouw nieuwe toestel.

mijn Samsung 's 21 , net 2 weken in gebruik , wordt heet bij lang bellen , ze kunnen me dan ook niet meer horen 

Lijkt mij een warm lopende batterij, die problemen zijn er eerder geweest met Samsung, tot aan brand toe.

 

https://www.deingenieur.nl/artikel/samsung-meldt-oorzaak-brandende-telefoons

 

Lijkt mij zaak om dit bij Samsung te laten oplossen en in ieder geval te melden.