Samsung s6 edge toetsen

• 8 maart 2016
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Hoi hoi, 

in Januari heb ik een Samsung s6 edge aangeschaft. Nou heeft ie al een aantal keer dat de toetsen in de war zijn en sinds vrijdag gaat dit ook niet weg. 

Wat doet ie nou.... 

Je hebt de home button in het midden, links de Multitask toets en rechts de terug-toets. 

Nou is mijn Multitask toets nog steeds de Multitask toets maar mijn terug toets, is nu ook een multitak toets. Nu kan ik dus als ik op facebook zit, niet via mijn terug toets terug naar een vorige pagina. heel ververvelend...

Opnieuw opstarten, software updates etc al gedaan. 

Wie kan me helpen???? 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Dat is wel een heel lastig probleem en ook niet zoals het hoort. Heb je al eens een reset uitgevoerd? Hoe je dat kunt doen, dat vind je hier. Maak wel even een back-up van je toestel. Met een reset raak je vaak gegevens kwijt. Denk hierbij aan je foto's enzo. Dat is natuurlijk zonde. Laat je weten of de reset helpt? 

Een reset is praktisch hetzelfde als terug zetten naar fabrieksinstellingen?

- Heb de nieuwste software update al geprobeerd.

- daarna een back up gemaakt, en terug gezet naar Fabrieksinstellingen...  Veel dingen kwijt, maar hij doet het nog steeds!!

Reputatie 7
Badge +24
; ik had gehoop dat dit zou helpen! Hier kan ik je op afstand niet bij helpen en ook niet beoordelen wat het is. Je kunt het beste met je aankoopbewijs naar de winkel toe. Hier bieden ze je toestel dan aan ter reparatie. 

Reageer