Beantwoord

Samsung S6 Edge verbindt niet automatisch met wifi

  • 29 May 2020
  • 7 reacties
  • 622 keer bekeken

Sinds enkele weken heb ik thuis problemen met het wifi op de S6 Edge,

Bij Thuiskomst moet hij automatisch verbinding maken met mijn Wifi netwerk.

Echter doet dit sinds kort niet meer.

Na modem opnieuw opstarten maakt hij wel verbinding.

Vreemd maar de Apple foons en ipad s doen het wel prima.

Iemand tips of een oplossing?

Is het mss software matig van Samsung?

We hebben een nieuwe modem maar dat lost het niet op….

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 June 2020, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kraandrijver,welkom op het forum! 
Heb je ook al geprobeerd het netwerk te verwijderen van je toestel en opnieuw toe te voegen? 
Gebruik je ook extra wifi apparatuur zoals wifiversterkers of iets in die richting?

Alles geprobeerd! Als de foon s’ nachts uit staat en in de morgen weer aan gaat is de verbinding weg en pakt hij hem niet meer op.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk! Ik heb het even gegoogled en lees op dit engelse forum een vergelijkbaar probleem: android stackexchange daar lijkt de oorzaak een of meerdere apps op de telefoon te zijn geweest. 
Ook lees ik in dit topic dat het wil helpen je experiabox eens 30 seconden uit te zetten en weer opnieuw op te starten.

Dank je, maar helaas werk dat niet. 
heb ik al meerdere keren geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +20

Dan heb ik helaas zo snel ook geen oplossing vrees ik.
Dit moet iets op je toestel zijn maar ik weet niet precies wat. Je zou er nog voor kunnen kiezen deze helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar ik weet niet of dat de moeite waard is.

Dank voor je tip! Kpn breekt zijn hoofd er ook al over ;) fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +20

Jij ook!