Beantwoord

Samsung s7

Goedeavond,

1: waarom kan ik geen mail meer sturen naar jullie als klantenservice? in de chat vind ik niet een oplossing waar je goed contact mee kan maken. ( zwart op wit is makkelijker )

2: Het gehele verhaal rondom de s7 telefoons van samsung: https://www.volkskrant.nl/media/consumentenbond-waarschuwt-tegen-aankoop-samsung-smartphones-vanwege-uitblijven-updates~a4544958/
wat gaan jullie doen?
als ik dit had geweten had ik in augustus gekozen voor de s8. ( wat me enorm werd afgeraden door een medewerker van de kpn store in zwolle ). dat trekt me nu wat meer dan de s7.
wat gaan jullie hieraan doen?
en met het antwoord: daar doen / kunnen we niets mee ( in de breedste manier van de zin ) of dat had je eerst moeten bedenken ga ik niet akkoord.

Met vriendelijke groet,

Rick
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 december 2017, 14:12

Hallo Rick en van harte welkom op het Forum. Wat jammer dat je er via de chat niet uitkomt. Wat is er precies aan de hand? Kan ik je ergens mee helpen? De antwoorden die je via de chat, of mij, of op welke manier dan ook van ons krijgt mag je beschouwen als ‘zwart op wit’.

Dan het verhaal over Samsung. Wij hebben het ook gelezen en we hebben Samsung om een reactie gevraagd. Op basis van de berichtgeving vanuit Samsung wordt tot maart 2018 softwareondersteuning vanuit Samsung gegarandeerd. Samsung geeft niet expliciet aan te stoppen met de software updates vanaf maart 2018.

De ervaring die we met Samsung hebben, leert ook dat modellen ouder dan 2 jaar nog steeds softwarematig ondersteund worden. Voor ons is dit momenteel dan ook geen reden om aanvullende maatregelen toe te passen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Rick en van harte welkom op het Forum. Wat jammer dat je er via de chat niet uitkomt. Wat is er precies aan de hand? Kan ik je ergens mee helpen? De antwoorden die je via de chat, of mij, of op welke manier dan ook van ons krijgt mag je beschouwen als ‘zwart op wit’.

Dan het verhaal over Samsung. Wij hebben het ook gelezen en we hebben Samsung om een reactie gevraagd. Op basis van de berichtgeving vanuit Samsung wordt tot maart 2018 softwareondersteuning vanuit Samsung gegarandeerd. Samsung geeft niet expliciet aan te stoppen met de software updates vanaf maart 2018.

De ervaring die we met Samsung hebben, leert ook dat modellen ouder dan 2 jaar nog steeds softwarematig ondersteund worden. Voor ons is dit momenteel dan ook geen reden om aanvullende maatregelen toe te passen.

Reageer