Beantwoord

Samsung s7 blijft in velige modus

• 18 juni 2018
  • 4 reacties
  • 400 keer bekeken

Samsung s7 blijft in veilige modus staan volume knop is gemaakt maar blijft toch staan ook na het terug zetten van fabrieksinstellingen hoe op te lossen
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 juni 2018, 11:30

Hallo Dianneke1983, welkom! Wat lastig dat je de veilig modus er niet af kan halen. Ik kan mij voorstellen dat Robin deze vraag stelt. Wanneer je het probleem niet kent weet je het verband niet. Ik lees inderdaad dat dit een vaker voorkomend probleem is bij bepaalde Samsung telefoons. Ik wil je vragen om een beroep te doen op jouw garantie, ondanks dat de volume knop gerepareerd is. Het kan goed zijn dat er iets fout gaat in de software van je toestel of dat er toch nog iets niet goed is bij je volume knoppen. Je kunt hiervoor langs één van onze winkels. Je kunt ook nog eens contact zoeken met Samsung Support. Misschien hebben zij een antwoord op jouw vraag. Ik verwacht dat ze deze vragen vaker hebben gehad. 🙂 Mocht je nog vragen hebben zie ik ze graag verschijnen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
"volume knop is gemaakt", kan je dat toelichten?
Je kunt overal lezen dat als de onderste volume knop kapot is dit kan komen
Deze heb ik laten maken door een nieuwe connector er in te laten zetten maar volume knop reageerde ook niet meer terwijl dit wel gemaakt is.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Dianneke1983, welkom! Wat lastig dat je de veilig modus er niet af kan halen. Ik kan mij voorstellen dat Robin deze vraag stelt. Wanneer je het probleem niet kent weet je het verband niet. Ik lees inderdaad dat dit een vaker voorkomend probleem is bij bepaalde Samsung telefoons. Ik wil je vragen om een beroep te doen op jouw garantie, ondanks dat de volume knop gerepareerd is. Het kan goed zijn dat er iets fout gaat in de software van je toestel of dat er toch nog iets niet goed is bij je volume knoppen. Je kunt hiervoor langs één van onze winkels. Je kunt ook nog eens contact zoeken met Samsung Support. Misschien hebben zij een antwoord op jouw vraag. Ik verwacht dat ze deze vragen vaker hebben gehad. 🙂 Mocht je nog vragen hebben zie ik ze graag verschijnen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Dianneke1983, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer