Beantwoord

Samsung s7 edge

  • 13 april 2016
  • 1 reactie
  • 262 keer bekeken

Ik heb 11 april mijn abonnement kunnen verlengen.
Heb een Samsung s7 edge wit besteld. Pas nadat de bestelling stond kreeg ik te horen dat deze niet op voorraad was.
Mijn vraag is dus hoelang ik hierop moet gaan wachten.

Mvg

Keshia lansink
icon

Beste antwoord door Justin_ 16 april 2016, 13:21

Hoi , welkom op het forum! Volgens mijn gegevens hebben we de Samsung S7 edge wit weer op voorraad 🙂 Ik ga er dus ook vanuit dat je inmiddels bericht van ons ontvangen hebt over wanneer je nieuwe toestel wordt afgeleverd. Of dat je misschien je toestel zelfs al in huis hebt. Mocht dat niet het geval zijn, reageer dan op m'n privébericht. Dan check ik voor je wanneer je nieuwe toestel jouw kant opkomt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Volgens mijn gegevens hebben we de Samsung S7 edge wit weer op voorraad 🙂 Ik ga er dus ook vanuit dat je inmiddels bericht van ons ontvangen hebt over wanneer je nieuwe toestel wordt afgeleverd. Of dat je misschien je toestel zelfs al in huis hebt. Mocht dat niet het geval zijn, reageer dan op m'n privébericht. Dan check ik voor je wanneer je nieuwe toestel jouw kant opkomt. 

Reageer