Beantwoord

Samsung S7 edge met problemen

Badge
Beste lezer(s),
Ik heb volgens het schema nog garantie op mijn Samsung S7 EDGE tot en met januari 2019 maar het toestel geeft nu af en toe hele rare problemen komen weleens geen oproepen binnen schakelt zichzelf door naar de vaste lijn of er zijn namen verdwenen uit mijn contactenlijst.
Ik zou graag het toestel na willen laten lijken zodat alles volgens normen staat ingesteld volgens de fabrieksnormen, kan zelf ook het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen maar alsnog komt dezelfde problemen om de hoek kijken afgelopen 3 maanden heb ik hem zeker wel 10 keer gereset ook SIM kaartje eruit opnieuw erin alles weer instellen handmatig niet met de PC echt met de hand alles maar helaas telkens komt dezelfde klachten retour.
Ook bij het opladen wordt het toestel ontzettend warm tot heet terwijl alles gewoon origineel Samsung is wat in de doos zat, het lijkt mij niet goed dat het toestel zo erg warm zou worden......
Dus beste KPN wat kunnen we hieraan doen er zit garantie op van Samsung maar helaas geen extra verzekering vanuit KPN heb wel onlangs het toestel compleet en volledig betaald zie historie in uw systemen.
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 april 2018, 16:34

Hallo! Goed dat je je vraag hier stelt en allereerst is het natuurlijk bijzonder vervelend dat je toestel niet goed lijkt te functioneren. Op basis van wat je beschrijft lijkt het mij inderdaad raadzaam om je toestel ter reparatie aan te bieden.

Je hebt inderdaad geen toestelverzekering bij ons afgesloten. Je (afbetaalde) toestel valt inderdaad nog wel binnen het tijdsbestek waarin de garantie van de fabrikant van toepassing is. Als je je toestel ter reparatie aanbiedt (kies voor ‘Niet verzekerd’) dan komt je toestel bij de reparateur terecht. Je kan ook in één van onze winkels terecht, overigens. Op basis van dat onderzoek wordt beoordeeld of het defect en de de reparatie vallen onder deze fabrieksgarantie. Je krijgt daar vooraf een prijsopgave van.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo! Goed dat je je vraag hier stelt en allereerst is het natuurlijk bijzonder vervelend dat je toestel niet goed lijkt te functioneren. Op basis van wat je beschrijft lijkt het mij inderdaad raadzaam om je toestel ter reparatie aan te bieden.

Je hebt inderdaad geen toestelverzekering bij ons afgesloten. Je (afbetaalde) toestel valt inderdaad nog wel binnen het tijdsbestek waarin de garantie van de fabrikant van toepassing is. Als je je toestel ter reparatie aanbiedt (kies voor ‘Niet verzekerd’) dan komt je toestel bij de reparateur terecht. Je kan ook in één van onze winkels terecht, overigens. Op basis van dat onderzoek wordt beoordeeld of het defect en de de reparatie vallen onder deze fabrieksgarantie. Je krijgt daar vooraf een prijsopgave van.

Reageer