Beantwoord

Samsung S8 bellen lukt alleen via speaker functie

  • 15 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 1170 keer bekeken

Hallo,

Sinds gisteren avond kan degene die mij belt mij alleen verstaan als ik de speaker aanzet.
Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar dit heeft het probleem helaas niet verholpen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit wel opgelost krijg?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 15 augustus 2017, 11:48

Hoi,

Garantie krijg je vanuit de verkoper (en soms de fabrikant). Als je hem dus (eventueel onder garantie) wil laten repareren dan moet je bij de verkoper zijn. Als je toestel jonger is dan 6 maanden hebben zij de verplichting om dit onder garantie te repareren tenzij zij kunnen aantonen dat jij dit zelf stuk hebt gemaakt door onjuist gebruik.

Als je je telefoon bij een KPN abonnement heb via de KPN site, winkel of telefonisch kan je deze in een KPN Winkel ter reparatie aanbieden.

Wel zou ik voordat je hem laat repareren nog even kijken of het probleem blijft bestaan na een reset. Daarnaast kan je eventueel nog even in de uitsparing voor de microfoon blazen. Deze zit naast de oplaadpoort. Deze kan je eventueel ook schoonmaken met een pennetje ofzo, maar als je iets beschadigd is de kans groot dat de verkoper zegt dat het probleem door onjuist gebruik is ontstaan en dat wil je liever niet (neem ik aan).

In de tussentijd kun je bellen via de speaker of met oortjes die een microfoon bevatten.

Robin
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dit heb je ook als je uitbelt? Want dan is de kleine microfoon stuk maar werkt de grotere nog.

Robin
Hoi,

Dit heb je ook als je uitbelt? Want dan is de kleine microfoon stuk maar werkt de grotere nog.

Robin


Hi Robin,

Dit heb ik ook als ik zelf bel naar iemand.
De telefoon heb ik nog maar net 2 maanden en hij is niet gevallen o.i.d. dus hoe kan die dan ineens kapot zijn?
Valt dit ook onder garantie? En moet ik hem dan ter reparatie aanbieden waar ik hem gekocht heb (online) of bij jullie (de provider) ?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Garantie krijg je vanuit de verkoper (en soms de fabrikant). Als je hem dus (eventueel onder garantie) wil laten repareren dan moet je bij de verkoper zijn. Als je toestel jonger is dan 6 maanden hebben zij de verplichting om dit onder garantie te repareren tenzij zij kunnen aantonen dat jij dit zelf stuk hebt gemaakt door onjuist gebruik.

Als je je telefoon bij een KPN abonnement heb via de KPN site, winkel of telefonisch kan je deze in een KPN Winkel ter reparatie aanbieden.

Wel zou ik voordat je hem laat repareren nog even kijken of het probleem blijft bestaan na een reset. Daarnaast kan je eventueel nog even in de uitsparing voor de microfoon blazen. Deze zit naast de oplaadpoort. Deze kan je eventueel ook schoonmaken met een pennetje ofzo, maar als je iets beschadigd is de kans groot dat de verkoper zegt dat het probleem door onjuist gebruik is ontstaan en dat wil je liever niet (neem ik aan).

In de tussentijd kun je bellen via de speaker of met oortjes die een microfoon bevatten.

Robin
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het blazen in de kleine microfoon geprobeerd en dit heeft gewerkt!
Reputatie 7
Badge +30
Ha, mooi dat dat de oplossing was!

Fijne dag verder!

Reageer