Beantwoord

Samsung S8 vraagt steeds om pincode

• 21 september 2017
  • 1 reactie
  • 1520 keer bekeken

Ik heb de nw samsung s8. Ik heb de simcard er in gedaan met code 0000 en het doet. Maar dan daarna vraag ie weer een 4 cijfers code. Ik heb al verschillend codes geprobeerd, maar het doet het niet. Welke code is dat? ik kan zo de telefoon niet gebruiken.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia_ 24 september 2017, 13:23

Beste @AliceL, goede vraag! De standaard pincode is bij ons inderdaad 0000. Als je geen nieuwe simkaart hebt gekregen, maar je oude simkaart hebt gebruikt, is het goed mogelijk dat je die al aangepast had. Weet je de pincode niet meer, kan je na 3 keer foutief invoeren de pukcode invullen. Die vind je op het kaartje waar je destijds de simkaart uitgedrukt hebt óf in je MijnKPN account onder 'service'. Mocht je er niet uitkomen, geef me dan even een gil. Ik help je graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste @AliceL, goede vraag! De standaard pincode is bij ons inderdaad 0000. Als je geen nieuwe simkaart hebt gekregen, maar je oude simkaart hebt gebruikt, is het goed mogelijk dat je die al aangepast had. Weet je de pincode niet meer, kan je na 3 keer foutief invoeren de pukcode invullen. Die vind je op het kaartje waar je destijds de simkaart uitgedrukt hebt óf in je MijnKPN account onder 'service'. Mocht je er niet uitkomen, geef me dan even een gil. Ik help je graag verder.

Reageer