Beantwoord

Samsung Smart Switch

  • 2 October 2020
  • 7 reacties
  • 718 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Forumleden, vandaag bij kpn winkel nwe mobiel gekocht. Installatie en mm overzetten apps, contacten, etc moet ik zelf doen mvg samsung smart switch. Maar in oude mobiel zitten sim+d sd kaart; in nwe nog niets. Hoe kan ik dan apps en ctct overzetten naar de nieuwe mobiel? Dank voor meedenken!

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 7 October 2020, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @MoniqueMass, een nieuw toestel is altijd leuk! Ik begrijp dat je wat vastloopt bij het overzetten van de apps en dergelijke naar jouw nieuwe toestel. Ik ben even op zoek gegaan naar een mogelijk antwoord op jouw vraag. Hierbij kwam ik op een pagina van Samsung Smart Switch. Hierop staat uitgelegd hoe je de apps en andere gegevens over kunt zetten naar jouw nieuwe toestel. Je kunt dit dan doen met een wifi-verbinding of door een kabeltje aan te sluiten tussen de beide toestellen. Laat je weten of het gelukt is om de gegevens over te zetten? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Hai Ron, Nou jullie zijn echt een A TEAM (maar dat wist ik al langer...:grinning: ). Smart Switch werkt perfect en alles is zonder problemen overgezet. Dank!

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de mooie woorden en goed om te lezen dat het gelukt is om alles over te zetten. Heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! :smiley: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!

Badge

@MoniqueMass 

Beste Forumleden, vandaag bij kpn winkel nwe mobiel gekocht. Installatie en mm overzetten apps, contacten, etc moet ik zelf doen mvg samsung smart switch. Maar in oude mobiel zitten sim+d sd kaart; in nwe nog niets. Hoe kan ik dan apps en ctct overzetten naar de nieuwe mobiel? Dank voor meedenken!

Is het gelukt zonder sim kaart in je nieuwe toestel? Ik moet ook een ander toestel dus wil graag voorbereid zijn 😊

Hi, ook ik ben benieuwd naar het antwoord op deze vraag: Is het gelukt zonder sim kaart in je nieuwe toestel? Ik moet ook een ander toestel dus wil graag voorbereid zijn 😊

Reputatie 7
Badge +20

Hi @EllenVe, er hoeft geen simkaart in je nieuwe toestel te zitten om de stappen van de pagina van Samsung Smart Switch te doorlopen :slight_smile:

Dank je!!