Samsung xcover

• 5 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 5387 keer bekeken

Sinds half mei heb ik een Samsung XCover, ik ben niet tevreden over het toestel. Ik gebruik het toestel bedrijfsmatig, maar heb vaak geen verbinding, dus kan niet bellen of gebeld worden, niet sms-en en ook de dataverbinding valt veel te vaak weg, bijna dagelijks. Ik ben er klaar mee en wil hem omruilen voor een andere, is dat mogelijk? Ik heb bewust voor dit toestel gekozen, omdat ik werkzaam ben in de agrarische sector en een degelijke cover, stof- en stootvrij zeer belangrijk is.

Ik hoor graag van u!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Heeft u het probleem op dezelfde locatie of ook op andere plekken? Wanneer u de simkaart in een ander toestel probeert heeft u ook dan nog steeds deze klachten? Eventueel al geprobeerd het toestel op 2g te zetten?

Alles al geprobeerd, simkaart in ander toestel werkt wel, dus daar ligt het niet aan. Aan/uit/aan biedt tijdelijke oplossing, maar dag erna weer hetzelfde probleem, na bijna 3 maanden dit toestel ben ik er klaar mee!
Reputatie 7
Badge +12
Als de simkaart in een ander toestel gedaan is dan kan soms een software update of een herstel naar fabrieksinstellingen het probleem nog oplossen. Echter als dit ook al gedaan is dan zal het toestel binnen moeten voor reparatie.

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Kees1972,

Heb je het toestel al ter reparatie aangeboden?

Reageer