Samsung Young simlockvrij?

• 4 maart 2014
  • 2 reacties
  • 2217 keer bekeken

Hoe kan het dat ik zoineens 30 euro van mijn beltegoed kwijt ben volgens de informatie is 2 februari en 2 maart het eraf gehaald ik heb telefonisch contact gehad toen zeiden ze dat ik een bundel voor buitenland had daar weet ik niets van kan ik die 30 euro terrugvorderen ik heb de telefoon sinds december gekregen  en was niet bekend met het fenoneem buitenland bundel ik kijk alleen maar op *101# voor mijn tarief dus zodoende kwam ik er achter  hoop hier iets van te horen

2 reacties

Ook kreeg ik 3 maart bericht over 2 dagen wordt uw buitenlandbundel geldafgehaald toen ik vanmorgen keek was ik ineens 15 euro armer zodoende kwam ik er acht  teneerste ik wist hier niets van en ten tweede binnen een dag is dat erafgehaald

Reputatie 7
Badge +12
Als eerst een reactie op de topic titel, Samsung Galaxy Young bij prepaid is niet simlockvrij.

De buitenlandbundel is een bedrag van 15,25 waarover verdere informatie hier te vinden is. Deze bundel loopt automatisch door als er geen stopzetting is gedaan en dan zal opnieuw het bedrag van het tegoed worden afgeschreven. Het aanmelden zelf gebeurt via de code *105# en is binnen enkele minuten al verwerkt.

Ik kan zelf niet nakijken of dit voor u is gebeurt, maar als ik het zo hoor lijkt het er wel op.

Reageer