samsung3s simkaart fout


beste mensen,

ik heb nu zn 3 uurtjes de samsung galaxyS3 nou deed ik me simkaart dus in de telefoon maar gaf een foutmelding aan dat er geen simkaart in zit, ik kan wel gewoon foto's maken. maar ik zit nog niet bij het netwerk.

nou heb ik al proberen te bellen naar de klantenservice die tot 22.00 te bereiken zijn staat op de site.

maar het wil niet lukken.

ook heb ik al op mijn kpn proberen mijn simkaart te activeren maar door technise problemen doet die het niet.

zou dit dan tijdelijk zijn?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste stefansnor,

Als u een nieuwe simkaart heeft ontvangen, dan dient u deze eerst te activeren. Dit kunt u doen via de Klantenservice 1200.

Mocht uw simkaart nog niet zijn geactiveerd, dan kan dat ook via mij. Hiervoor ontvang ik graag uw telefoonnummer, postcode+huisnummer en uw nieuwe simkaartnummer via een privébericht.

Hoe u een privébericht stuurt, leest u hier.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 4
Badge +2
Beste Stefan,

Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, is de nieuwe simkaart op 20-06-2012 om 16:53 geactiveerd. Heb je de simkaart na die datum en tijd nog geprobeerd?

Groeten,

Le Yuan

Reageer