Schermoverlay uitschakelen melding op mobiel

  • 6 January 2020
  • 1 reactie
  • 203 keer bekeken

Ik heb bij schermoverlay bij mijn htc android mobiel iedere keer de zelfde melding dat ik bij de apps overlay moet uitschakelen naar als ik alles uitschakelt kan ik zoals bij whatsapp de namen niet meer en het probleem bij het social media TIKTOK kan ik nog steeds de camera niet gebruiken en toestemming geven, wordt daar moedeloos van, heb aantal dingen geprobeerd, zelfs in veilige modus lukt niet heb het ook geprobeerd. HELP

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @kingston_media, welkom hier. Ik lees problemen met de schermoverlay. Als je deze uitzet krijg je weer andere problemen. Nu ben ik hier niet zo bekend mee. Maar als je de overlay uitzet en je start jouw toestel opnieuw op. Blijft het dan uit staan? Heb je dan nog steeds de problemen? Zo ja, dan wil ik je toch aanraden om even langs de winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken in het toestel, voor mij op afstand is dat veel moeilijker.Â