SD kaart wordt niet herkend

• 17 september 2018
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo,
ik heb ook zo'n soort probleem. Heb mijn foto's gisteren verplaatst van intern naar sd kaart en nu zijn al mijn foto's en video's niet meer zichtbaar. Er staan wel bestanden op, maar geen er komt niets tevoorschijn.
op de telefoon een grijs vlak meteen uitroepteken.
Zijn ze nu echt weg?

Afgesplitst van topic: Na update s8 plus wordt SD-kaart niet herkent

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
[quote=Ellavd]Hallo,
ik heb ook zo'n soort probleem. Heb mijn foto's gisteren verplaatst van intern naar sd kaart en nu zijn al mijn foto's en video's niet meer zichtbaar. Er staan wel bestanden op, maar geen er komt niets tevoorschijn.
op de telefoon een grijs vlak meteen uitroepteken.
Zijn ze nu echt weg?

Heb je de sd kaart al eens in je pc/laptop uitgelezen om te zien wat die bestanden zijn die er op staan?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Ellavd, welkom! Mij lijkt het ook verstandig om de SD-kaart op een laptop/desktop proberen uit te lezen. Je kan de SD-kaart misschien ook in een ander toestel stoppen en kijken of je de foto's dan wel kan zien.
Reputatie 7
Badge +24
Is het nog gelukt @Ellavd?
Misschien niet. Hebben jullie een backup op foto's?
Heb een aantal foto's nog kunnen zien op mijn laptop, maar wat ik verplaatst heb vab mijn interne geheugen naar de sd kaart zijn allemaal weg. Helaas. Had wel een backup maar die was niet genoeg om mijn foto;s te herstellen. Bedankt iedereen voor de reacties en meedenken.

Reageer