SG S3 - geen netwerk operator beschikbaar

• 25 september 2013
  • 1 reactie
  • 6465 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
KLACHT:

Ben niet bereikbaar en geen mobiel internet doordat ik mij niet kan registreren op het KPN netwerk.

"Kan niet verbinden, probeer het later opnieuw".  Heb een vermoeden dat dit misschien te maken heeft met namen toegangspunten, maar ik kom er niet uit.

Sinds gisteren terug uit Spanje, wellicht heeft dit er iets mee te maken?

Opnieuw opstarten al 10x gedaan, simkaart erin en eruit etc.

Wie kan me helpen zodat ik weer bereikbaar ben?

• Sinds wanneer doen de klachten zich voor? Sinds vandaag
  • Wat zijn exact de klachten? Geen bereikbaarheid, registreren op netwerk lukt niet.
  • Wat voor type toestel gebruik je? Samsung Galaxy S3
  • Plaats, indien mogelijk, de SIM-kaart in een ander toestel. Doen de problemen zich dan nog voor? nee dan is alles ok.
  • Op welk netwerk doen de problemen zich voor? ( 3G/UMTS, 2G/GSM of beide) Zet het toestel eens vast op 2G/GSM. Geeft dit verbetering? NVT, helemaal geen verbinding.
  • Houd nauwkeurig bij op welke locaties(buiten/binnen) en tijdstippen de problemen zich voordoen. Op meerdere plekken en tijdstippen
  • Hebben zich onlangs wijzigingen voorgedaan? ( bijvoorbeeld nieuw toestel, mutaties, kaartwissel) Ik ben net terug uit Spanje (gisteren)
  • Zijn er andere KPN klanten in de directe omgeving die ook hinder ondervinden? Nee

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Als u de mogelijkheid heeft dan gelieve contact op te nemen met 0800-0105. Dan zou het via de technische dienst van KPN nagekeken kunnen worden. Waarschijnlijk dat het nummer nog netwerk technisch is aangemeld op het netwerk van Spanje. Dat kan door hun dan opgelost worden.

Reageer