Beantwoord

Simkaart aanvragen voor smartwatch

• 31 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1313 keer bekeken

Hallo ik heb nu een smart watch.
Daar moet ook een simkaart in die ik niet heb. Die wil ik dan ook aanvragen. Maar die moet natuurlijk ook op het zelfde nummer als mijn mobiel. Kan dat zo ja hoe doe ik dat? Alvast bedankt

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 april 2018, 17:11

Hoi Kevin, welkom op het Forum!
Dat is zeker mogelijk, dan bedoel je een DUO SIM-kaart. Hier vind je daar meer informatie over: Uitleg verschillende soorten SIM-kaarten. Houd er dan wel rekening mee dat een Duo SIM-kaart maar op 1 apparaat tegelijk kan werken. Bij gelijktijdig gebruik, met twee verschillende apparaten kan de verbinding wegvallen omdat het andere toestel dan een connectie maakt met het netwerk. Dus ik betwijfel of dat is wat je zoekt.. Als je nog vragen hebt hierover hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Kevin, welkom op het Forum!
Dat is zeker mogelijk, dan bedoel je een DUO SIM-kaart. Hier vind je daar meer informatie over: Uitleg verschillende soorten SIM-kaarten. Houd er dan wel rekening mee dat een Duo SIM-kaart maar op 1 apparaat tegelijk kan werken. Bij gelijktijdig gebruik, met twee verschillende apparaten kan de verbinding wegvallen omdat het andere toestel dan een connectie maakt met het netwerk. Dus ik betwijfel of dat is wat je zoekt.. Als je nog vragen hebt hierover hoor ik het graag!

Reageer