Beantwoord

Simkaart foutmelding

  • 31 March 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedemiddag. Ik heb vaneweek een nieuwe simkaart aangevraagd, nu is die binnengekomen maar als ik hem zoals nu in de telefoon heb staat er, geen simkaart. We hebben alles geprobeerd en opniew elke manier eringestopt maar er staat nogsteeds geen simkaart. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Lisa 2 April 2020, 19:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Saskiagoorhuis, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt erop dat de nieuwe simkaart nog niet is geactiveerd. Heb je dit al geprobeerd via de website? Een nieuwe of vervangende simkaart moet je namelijk zelf activeren. 

Wat heb je verder al geprobeerd? Opnieuw even erin stoppen, het toestel even uitschakelen, het toestel instellen op het KPN netwerk? 

Mocht dit allemaal niet helpen, dan kijk ik graag even wat dingen na in de systemen. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Saskiagoorhuis, ik kom ook even om de hoek kijken in dit topic. Zo te lezen kan de telefoon de simkaart niet vinden. Als de simkaart niet geactiveerd zou zijn, dan kreeg je ‘geen service’ bovenin het beeld te staan. Dit is echter niet het geval bij jou. Als je de simkaart in een ander toestel stopt, werkt de krijg je dan dezelfde melding? Ik neem even aan dat je niet eens de optie krijgt om de pincode in te voeren of wel? 

Als de simkaart ook niet in een ander toestel werkt, dan ben ik bang dat de simkaart niet intact is. 
Als de simkaart wel in een ander toestel werkt, dan ben ik even benieuwd wat voor telefoon je hebt en of bijvoorbeeld het schimkaartje van een vriend(in) wel in jou toestel werkt. 

Het is alweer 2-3 dagen geleden dat je een reactie hebt geplaatst. Is het probleem ondertussen al opgelost via een ander kanaal of niet? Laat het maar weten als we iets voor je kunnen betekenen. 

Reageer