Beantwoord

Simkaart vergrendeld in nieuwe Samsung A40

  • 28 April 2020
  • 8 reacties
  • 1623 keer bekeken

sinds ik mijn nieuwe tel (samsung A40 ) heb, vergrendeld de simkaart geregeld, op het moment van bellen valt de tel dan uit bv en berichten komen niet binnen.

er zit al een nieuwe sim kaart in maar het probleem blijft bestaan , bijna dagelijks en dan meerdere keren per dag

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 April 2020, 21:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @AngelaSasLi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling! Een nieuwe simkaart heeft dus niet mogen baten.. Heb je dit probleem ook als je de simkaart in een ander toestel gebruikt (testen voor een dag)? Daar ben ik wel benieuwd naar! 

Verder kan je even kijken of het uit te schakelen valt via instellingen > locatie en beveiliging > sim kaart vergrendelen > vinkje uitschakelen > ter verificatie de pincode nog wel eenmalig invoeren. Je simkaart heeft dan geen vergrendeling meer, wat niet aan te raden is. Maar je kan het even testen of uitschakelen en weer inschakelen (lost het probleem misschien ook wel op?).

Ik hoor graag van je!

in de oude tel geen problemen.

heb even vergrendeling uitgeschakeld en weer ingeschakeld.. ik wacht af en

anders ga ik er mee naar de kpn winkel.

ik heb al meerdere berichten gelezen over dit probleem ,lijkt me dus in het toestel te zitten en niet in de sim kaart

Reputatie 7
Badge +21

Als het in een ander toestel niet gebeurd, dan ligt het inderdaad niet aan jouw simkaart. We zijn erg benieuwd of het in en uit schakelen van de vergrendeling het probleem verhelpt.

ik wacht het nog even af , vandaag heeft ie het nog maar 1 x gedaan , als het blijft ga ik naar de winkel er mee

Reputatie 7
Badge +21

@AngelaSasLi is het nog vaker voorgekomen of hebben de tips geholpen? :smile:

probleem is nog steeds aanwezig, meerdere keren per dag zelfde melding, geen simkaart geplaatst.soms duurt het een tijd voordat ik weer simkaart kan ontgrendelen ,erg vervelend want op die momenten dus geen verbinding.

spijt als haren op mijn hoofd dat ik voor deze tel heb gekozen:tired_face:

vrijdag maar naar de KPN winkel

Reputatie 7
Badge +21

@AngelaSasLi dat lijkt me een strak plan! Laat je de uitkomst ook even weten? Daar ben ik erg benieuwd naar en kan ook andere klanten met hetzelfde probleem verder helpen!

ik zal het laten weten  idd!

Reageer