Beantwoord

Simkaart voor in Iphone 8

• 26 april 2018
  • 1 reactie
  • 1001 keer bekeken

Ik heb op dit moment een simkaart in een Samusung Galaxy S5 mini, nu heb ik van mijn werkgever een IPhone 8 gekregen (met bijbehorend abonnement), graag had ik nu al gebruik gemaakt van deze telefoon.
Kan ik mijn simkaart overzetten of moet ik dan (tijdelijk) een nieuwe aanvragen?
Daar het nieuwe abonnement pas eind mei ingaat.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Joran 29 april 2018, 15:44

Welkom Tomijn! Je kunt jouw huidige abonnement gewoon gebruiken in de iPhone als die simlockvrij is. Ik denk alleen niet dat de simkaart past. De S5 mini heeft een micro simkaart en de iPhone een nano simkaart. Als je een 3-in-1 simkaart hebt kun je de nano simkaart er uit drukken. Teruggaan naar de S5 mini kan dan wel wat lastiger worden. Als je niet zo'n simkaart hebt kun je het snelste naar een KPN winkel in de buurt voor een nieuwe. Dat is altijd een 3-in-1 simkaart die je voor elk toestel kunt gebruiken :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Tomijn! Je kunt jouw huidige abonnement gewoon gebruiken in de iPhone als die simlockvrij is. Ik denk alleen niet dat de simkaart past. De S5 mini heeft een micro simkaart en de iPhone een nano simkaart. Als je een 3-in-1 simkaart hebt kun je de nano simkaart er uit drukken. Teruggaan naar de S5 mini kan dan wel wat lastiger worden. Als je niet zo'n simkaart hebt kun je het snelste naar een KPN winkel in de buurt voor een nieuwe. Dat is altijd een 3-in-1 simkaart die je voor elk toestel kunt gebruiken :)

Reageer