Simlock vrijmaken van LG toestel

• 18 maart 2013
  • 2 reacties
  • 7906 keer bekeken

Nadat ik in december 2012 tweemaal tevergeefs heb geprobeerd om via het internetformulier op de kpn website een unlock code te krijgen (simpelweg nooit reactie gekregen) voor mijn LG mobiele telefoon heb ik in februari via de mail dan toch eindelijk een aanvraag voor deze code kunnen doen. Er werd mij verteld dat het 15 werkdagen kon duren voordat ik de code zou krijgen, maar toen deze periode was verstreken had ik nog steeds geen code. Nadat ik via de mail vroeg wanneer ik mijn code zou krijgen werd mij verteld dat deze allang was opgestuurd.... Maar ik heb nooit een code ontvangen. KPN vertelde mij dat ze ook niet wisten wanneer de code was verstuurd, en naar wie. Opnieuw aanvragen was de enige mogelijkheid. Ik heb dit dus gedaan, met daarbij het commentaar dat ik per ommegaande dan wel de code wilde ontvangen, maar ik hoorde niets meer. Uiteindelijk kreeg ik via de mail de reactie dat KPN geen mail van mij meer wilden ontvangen over dit onderwerp, en dat het opnieuw 15 werkdagen zou gaan duren voordat ik de code zou kunnen krijgen. De fout ligt toch bij KPN, ik mag nu toch wel verwachten dat ik per ommegaande de code kan krijgen? 

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Om welk toestel gaat het precies? Was het een prepaid toestel of bij een abonnement?

Reputatie 4
Badge +2
Beste iprhba0,

Erg vervelend dat het zo lang duurt. Zou je in een privébericht het type LG-toestel en het imei-nummer willen sturen? Dan zoek ik voor jou de unlock-code erbij.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer