Beantwoord

Slecht/niet verstaanbaar op beide simkaarten in dual sim toestel

  • 1 June 2020
  • 7 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik krijg steeds vaker klachten dat ik niet verstaanbaar ben, terwijl ik de ander wel hoor. Dit is erg vervelend omdat ik een eigen zaak heb.  Wat kan daar de oorzaak van zijn? 

Ik heb een dual sim. Probeer het vanuit beide kaarten. Alles stoort. Help!!!


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Ieks 8 June 2020, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Ieks , dat storen kan komen omdat het andere toestel waar de andere simkaart in zit nog aan staat.

Er wordt geadviseerd als er met 1 toestel gebeld wordt, in of uit, te zorgen dat het andere toestel uitstaat om storingen, zoals door jou genoemd, te voorkomen.

 

Dank voor je bericht. Maar beiden zitten in dezelfde mobiel. Hij staat op sim 2 wanneer ik met sims 2 ook bel. Het maakt geen verschil wanneer ik sim1 aan heb en met sim 2 bel

Hallo @Ieks ,dan neb je ook geen dual simkaarten maar heb je dus 2 verschillende simkaarten in 1 telefoon, dat is iets heel anders dan de topictitel doet vermoeden en waarop mijn reactie gebaseerd is.

 

Dat noem je dual sim. Anders is het duo sim.... 

Ik hrb idd 2 simkaarten in 1 mobiel.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ieks, welkom op het forum!  Duosim en Dual sim is altijd even een verwarrende term :-)
Als je dit op de beide simkaarten in je toestel ervaart vermoed ik dat er iets met je toestel niet helemaal goed zit.
Kun je dit ook eens testen met een (bluetooth) headset? Heb je dit bij elk gesprek? en alleen als je gebeld wordt of ook als je uitbelt?

Hoi thomas,

Het gekke is als ik het nu probeer is er niets aan de hand. zowel gebeld worden als bellen als met headset. Vorige week was het drama. Zo zijn er regelmatig periodes dat het niet gaat en dan een poos wel weer goed. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen…

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is gek inderdaad, misschien was er storing/onderhoud met het netwerk. Fijn dat het allemaal weer werkt!
Mocht het toch weer terugkomen is de snelste manier om ons te bereiken altijd telefonisch via 0800-0402, de chat op www.kpn.com/service of via onze social media. Daar heb je eigenlijk altijd direct wel reactie!