Beantwoord

Smartwatch i.c.m. Nokia 6

Ik heb een nokia 6 besteld in september maar door wereldwijde aanlever problemen. Kan ik mijn bestelling wisselen naar een andere kleur met smartwatch of wachten op mijn nokia 6 die eind november komt en dan komt er ook een smartwatch bij. Iemand dit voorstel ook gehad.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Natasja_1 30 oktober 2017, 18:44

Ha @Grumpy13, welkom op het Forum! Klanten van ons (en Telfort) die een Nokia 6 Copper of Tempered Blue besteld hebben, zijn vanaf 25 oktober gebeld met informatie over de verwachte leverdatum. Daarnaast hebben we aangekondigd dat we ter compensatie voor het lange wachten een aanbod doen. Naast de twee opties die jij noemt, is er ook een derde optie die @g.c.zant noemt en die Harm Harry ook heeft gekregen 🙂 Als je hier nog aanvullende vragen over hebt, stel ze gerust 🙂

Bekijk origineel

28 reacties

Ik bestelde de koperkleurige Nokia 6 op 27 juli en kreeg nu dezelfde aanbieding. Omdat ook niet zeker is of de koperen 6 werkelijk eind november beschikbaar zal zijn, heb ik voor de zilveren gekozen. Met inderdaad de Nokia Steel HR smartwatch.
Ook ik kreeg die aanbieding maar kon ook kiezen voor een Nokia 8, die zie ik hierboven niet voorbij komen, hebben jullie die aanbieding niet gehad?
Jup, je hebt gelijk, ik kreeg ook de optie Nokia 8 zonder smartwatch.
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Grumpy13, welkom op het Forum! Klanten van ons (en Telfort) die een Nokia 6 Copper of Tempered Blue besteld hebben, zijn vanaf 25 oktober gebeld met informatie over de verwachte leverdatum. Daarnaast hebben we aangekondigd dat we ter compensatie voor het lange wachten een aanbod doen. Naast de twee opties die jij noemt, is er ook een derde optie die @g.c.zant noemt en die Harm Harry ook heeft gekregen 🙂 Als je hier nog aanvullende vragen over hebt, stel ze gerust 🙂
Badge
Ook ik heb dit aanbod ontvangen, en inmiddels de "silver" vandaag mogen ontvangen echter zonder smartwatch. Navraag gedaan bij de telefonische helpdesk en deze maakte mij uit voor leugenaar.
Webcare (via Facebook) pm wist wel van deze actie. En kon mij dan ook vertellen dat de smartwatch niet samen met het toestel geleverd wordt. Alleen is nog niet bekend wanneer.
Ik heb ook zojuist de Nokia 6 ontvangen zonder de smartwatch en van Demi (klantenservice via chat, zeer netjes te woord gestaan) begrepen dat deze inderdaad apart zal worden geleverd.
Badge
Maar is er ook al bekend wanneer de smartwatch geleverd gaat worden?🤔
Reputatie 5
Badge +11
Die wordt zo snel mogelijk geleverd na het toestel zelf. In mijn systeem wordt ook aangegeven dat 'eind november' toch wel de verwachting is. Dit blijft voorlopig een verwachting, dus pin me er niet op vast.
Badge
Top. thanx voor de info👍🏻
Ik heb zojuist nagevraagd bij de Klantenservice (het is nu eind november geweest) en de verwachting is bijgesteld naar half december. Hierover zou mail zijn verzonden, die heb ik zelf echter (nog) niet ontvangen.
Inmiddels is het half december geweest. Heeft een van jullie de Nokia Steel smartwatch al ontvangen?
Reputatie 7
Badge +27
Vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt Harm Harry 😞 Heb je helemaal geen mails ontvangen over de smartwatch? Ik heb navraag gedaan bij de productmanager die hierover gaat. Zodra ik reactie heb laat ik het je weten.
Hoi Joran, dank je voor het navragen. En nee ik heb geen mail ontvangen maar de mail die zou zijn verstuurd is me vorige week voorgelezen door de Klantenservice en gaf geen duidelijkheid. Ik heb geen idee of er ook andere/nieuwere communicatie is geweest.
Reputatie 7
Badge +27
Nog geen goed nieuws. De productmanager geeft aan dat de smartwatches al zijn verstuurd. Het lijkt er op dat je niet in deze actie bent meegenomen terwijl dat duidelijk wel de bedoeling was. Ik heb een klacht ingediend om dit verder uit te zoeken en een smartwatch na te leveren. Er wordt binnen 7 werkdagen contact opgenomen. Excuses dat dit nodig was! Ik hoor graag of het via deze route in orde is gekomen.
Badge
Joran schreef:

Nog geen goed nieuws. De productmanager geeft aan dat de smartwatches al zijn verstuurd. Het lijkt er op dat je niet in deze actie bent meegenomen terwijl dat duidelijk wel de bedoeling was. Ik heb een klacht ingediend om dit verder uit te zoeken en een smartwatch na te leveren. Er wordt binnen 7 werkdagen contact opgenomen. Excuses dat dit nodig was! Ik hoor graag of het via deze route in orde is gekomen.

Ook hier GEEN MAIL, GEEN SMARTWATCH........
ik krijg nu de indruk dat het een stilhoudertje was. terwijl ik zwart op wit via webcare de bevestiging ( 2 mnd. geleden) heb gekregen dat ik deze dus ook nog zou krijgen.

ga er toch nu maar eens over nadenken wat te doen met de overige 3 abonnementen die dit kwartaal aflopen.
Badge
Robin (4:54:38 PM):Welkom! Je chat met Robin. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor
mij?
Jij (4:55:23 PM):medio oktober Mob abbo verlengt met daarbij Nokia 6 copper. Helaas blijkt deze (nog)
steeds niet leverbaar, vorige week ben ik gebeld door lieftallige dame van de service desk welke mij
(om bovenstaande reden) tegemoet te komen door de Nokia 6 silver te leveren en als "goedmakertje"
een smartwatch van 129,95 er kostenloos bij te doen. Aan het eind van het gesprek nog een nieuwe
sim gevraagd. Geen bevestiging ontvangen van dit gesprek. gisteren zie ik tot mijn verbazing dat de
oorspronkelijke bestelling is ingetrokken en krijg ik een mail met nieuw bestelnummer dat het pakket
onderweg is. vandaag pakket ontvangen alles zit er in behalve de smartwatch. Service desk gebeld dhr
Sengi gesproken maar deze kan niet maar dan ook niets hierover terugvinden.
Robin (4:56:46 PM):Goedemiddag, dit ga ik voor je nakijken!
Robin (4:56:55 PM):Heb je voor mij je mobiele telefoonnummer, op welke naam het abonnement staat
en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Dan zoek ik gelijk je gegevens erbij.
Jij (4:57:47 PM):06******** op naam van C. van dijk laatste 4 cijfers: ****
Robin (4:58:02 PM):Dank je wel! Ik zoek de gegevens er gelijk bij. Een moment alsjeblieft, ik ben zo
weer bij je terug.
Robin (5:01:52 PM):Weet je ook nog met welke dame je hierover hebt gesproken?
Robin (5:02:10 PM):En wanneer is er exact hierover gesproken?
Jij (5:04:36 PM):Nee, helaas geen naam wel datum en tijdstip dat ik door haar gebeld werd Do 26 okt.
11:50 uur
Robin (5:11:49 PM):Dank voor het wachtten.
Robin (5:12:04 PM):Het klopt inderdaad, na lang zoeken heb ik het gevonden
Robin (5:12:08 PM):Deze klanten ontvangen informatie dat ze uiterlijk op 23 nov ( is nu de meest up to
date info) hun toestel ontvangen en daarnaast zullen zij gratis een Nokia Smartwatch t.w.v. € 129,95
ontvangen. Deze wordt z.s.m. nagezonden nadat het toestel is verstuurd
Jij (5:18:42 PM):Dat is dus niet tegen mij gezegd anders had ik wel gewacht.
Robin (5:20:22 PM):Snap ik echter kan niemand met zekerheid zeggen of dit ook daadwerkelijk
geleverd word, gezien nokia zelf op dit moment met grote leverproblemen kampt op bepaalde kleuren
toestellen. Daarom bieden wij deze optie aan, omdat je al een lange tijd wacht
Jij (5:22:26 PM):Dat zij zij ook daarom bood ze aan de bestelling om te zetten naar silver met
smartwatch Of een ander toestel
Robin (5:23:04 PM):Wellicht was het 'handiger' geweest van mijn collega om aan te geven dat de
smartwatch word nagezonden.
Jij (5:23:22 PM):Dus krig ik deze dan nog?
Robin (5:23:31 PM):Jazeker deze word nog nagezonden
Jij (
Reputatie 7
Badge +26
Hallo @C. van Dijk, welkom terug! Jammer dat je niets gekregen hebt en er nu weer achteraan moet. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik ook voor jou aan de slag.
Reputatie 7
Badge +26
Bedankt voor je bericht! Ik heb een klacht aangemaakt voor de afdeling levering, zij nemen binnen een paar werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten of het gelukt is? Als ik nog iets voor je moet doen, hoor ik het graag.
Hoi Joran/Webcare-team. Ikben zojuist gebeld, netjes te woord gestaan en prima geholpen. Dank voor de hulp!👍🏻
Badge
Marcia_ schreef:

Bedankt voor je bericht! Ik heb een klacht aangemaakt voor de afdeling levering, zij nemen binnen een paar werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten of het gelukt is? Als ik nog iets voor je moet doen, hoor ik het graag.

Sorry voor de wat late update
11-01-2018 in de ochtend contact is er geweest, oplossing is gegeven geen smartwatch (deze zijn niet meer leverbaar) maar een restitutie van de waarde. Jammer maar het is niet anders.
s'middags mail ontvangen. binnen 5 dagen volledige bedrag op de rekening.

Vandaag (17-1-2018) creditnota ontvangen van nog geen derde van het bedrag. Bij navraag bleek dat de men maar tot een bepaald bedrag in het systeem mag zetten. Op mijn vraag of restant dan is of wordt verrekend of dat hier een aparte creditnota voor komt kan hij geen antwoord geven. Op mijn vraag of er iemand is die dat wel kan antwoord hij nee, ik kan wel een klacht voor u aanmaken.
Daar heb ik voor bedankt want het forum werk sneller😂
Reputatie 7
Badge +26
Goede vraag! Dat kleinere bedrag heb je al wel op je rekening gestort gekregen? Het gekke is: ik zie inderdaad twee correcties. Het kleinere bedrag en het grotere bedrag. Die zijn echter op dezelfde datum ingediend en er staat bij 'verrekening factuur'. Wat mij betreft impliceert dat dat het verrekend wordt met de factuur. Echter zie ik op die factuur staan dat het overgemaakt wordt naar je. Ik ga er dus ook van uit dat het andere bedrag ook gewoon overgemaakt wordt. Morgenmiddag kijk ik nog even of ik al meer duidelijkheid heb. Weet in ieder geval dat het inderdaad gereserveerd is voor je.
Badge
Nog niet op de rekening, ik reageerde meteen op de creditfactuur die ik vandaag kreeg.
Reputatie 7
Badge +26
Wil je deze week even in de gaten houden of het bedrag op je rekening verschijnt? Dat zou wel het geval moeten zijn. Voor wat betreft het grotere bedrag: daar is nog steeds geen aparte factuur voor opgemaakt. Dat betekent dat die wordt verrekend met de factuur van februari, dus die kan ik niet eerder uit laten betalen helaas.
Badge
Mail 11 jan:
Wij hebben uw reactie met reactienummer 807201961 afgehandeld. Graag bevestig ik hiermee de telefonisch gemaakte afspraken.
Zoals we met u hebben afgesproken, ontvangt u van ons binnen 5 werkdagen EUR 129,95 terug op uw bankrekening NL** *** ****. Dit bedrag verrekenen wij met eventueel nog openstaande bedragen.
Nogmaals onze excuses. Wij vertrouwen erop dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

20 Jan: dus negen dagen later niets maar dan ook niet gezien.
Reputatie 7
Badge +26
Ik heb even gebeld met de afdelingen die over de betalingen gaat: het kleinere bedrag wordt rond de 25e uitbetaald. Het grotere bedrag wordt inderdaad op de volgende factuur meegenomen. Ik heb er wel naar gevraagd, maar we kunnen dat helaas niet meer aanpassen. Sorry hiervoor!

Reageer