Beantwoord

Smartwatch i.c.m. Nokia 6

  • 26 oktober 2017
  • 28 reacties
  • 672 keer bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Badge
Ik heb even gebeld met de afdelingen die over de betalingen gaat: het kleinere bedrag wordt rond de 25e uitbetaald. Het grotere bedrag wordt inderdaad op de volgende factuur meegenomen. Ik heb er wel naar gevraagd, maar we kunnen dat helaas niet meer aanpassen. Sorry hiervoor!

Yeh, goed nieuws.......... MAAR de 29,95 is gestort alleen op de rekening van mijn dochter 😯
Dus hebben ze een fout gemaakt, gekke is dat dit rekeningnummer nooit is opgegeven naar KPN toe. Er worden wel eens betalingen mee gedaan maar formeel staat mijn rekeningnummer op de contracten.
Gebeld met helpdesk, maar deze kunnen op dit moment niets "systeem storing"
Wilde alleen maar vragen om voor de volgende betaling het rekeningnummer te gebruiken die ook vermeld staat in de bevestiging.
Badge
@Marcia_ Vandaag contact gehad met en men heeft het uitgelegd waarom de betaling op een ander rekening nummer (dan aangegeven) is gestort.
De uitleg was logisch verklaarbaar. Dus wat mij betreft voor nu OPGELOST.
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat je inmiddels een verklaring hebt gekregen en dat er geen onduidelijkheden meer zijn! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Reageer