Beantwoord

software problemen samsung s3

• 11 februari 2013
  • 1 reactie
  • 8904 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo,

ik heb sinds november vorig jaar een samsung s3.

nu had ik met de orginele software geen problemen, behalve dat hij vaak uit zichzelf opnieuw opstarte en ik de simlockcode moest invoeren.

na de eerste update van Samsung, dus Android 4.0 naar 4.1.1 ging het mis.

de telefoon werd erg traag, vaak ook erg warm, de luidspreker gaf rare tonen bij het bellen, en de telefoon ging aan het begin van een gesprek automatisch in de wacht.

ik was dan ook blij verrast toen begin Januari er een nieuwe update kwam (4.1.1 naar 4.1.2)

ik dacht ben ik van alle probemen af, maar helaas de problemen die ik had bleven alleen ik kreeg er een paar bij.

ik kon GooglePlay meer openen of apps updaten.

ik heb toen contact gehad met kpn over mijn problemen en zij stuurde mij eerst naar Samsung Nederland.

die heb ik gebeld en ik kreeg te horen dat ik naar een service punt moest gaan om de software te laten aanpassen.

dit heb ik gedaan, en toen waren de bekende probelemen opgelost.

nu krijg ik van Samsung weer een softwareupdate melding op mijn telefoon.

als ik deze installeer krijg ik dan weer de zelfde problemen.

zoja, wat gaan we dan doen.

mijn telefoon is nog geen half jaar oud, en ik zou dan van geen enkele softwareupdate gebruik kunnen maken en dus ook niet van de eventuele voordelen.

hoor graag een reactie.

Marcel Mulder

icon

Beste antwoord door Afra 12 februari 2013, 11:07

Beste Marcel,

vervelend om te lezen dat je deze problemen hebt.

Als advies wil ik je meegeven altijd eerst research te doen over nieuwe software-updates. 

Vaak vind je recenties van andere klanten die de software-update reeds hebben uitgevoerd en delen hun ervaringen hiermee.

Wat betreft de nieuwste update, deze zou je kunnen doen. Mochten er problemen achterweg komen, wil ik je adviseren dit bij Samsung aan te kaarten. Dit omdat zij de software-updates uitbrengen en aanpassen. 

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste Marcel,

vervelend om te lezen dat je deze problemen hebt.

Als advies wil ik je meegeven altijd eerst research te doen over nieuwe software-updates. 

Vaak vind je recenties van andere klanten die de software-update reeds hebben uitgevoerd en delen hun ervaringen hiermee.

Wat betreft de nieuwste update, deze zou je kunnen doen. Mochten er problemen achterweg komen, wil ik je adviseren dit bij Samsung aan te kaarten. Dit omdat zij de software-updates uitbrengen en aanpassen. 

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer