Beantwoord

Sony Xperia 10 II

  • 7 May 2020
  • 7 reacties
  • 228 keer bekeken

Zal KPN de Sony Xperia 10 II opnemen in het assortiment? Per wanneer zou dat dan zijn?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 May 2020, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ben ik ook benieuwd naar 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nol Janssen en @MatthijsvH . Welkom op ons forum. Helaas hebben wij dit toestel niet in ons assortiment. Het is ook niet bekend of dit toestel in de toekomst alsnog wordt toegevoegd aan ons assortiment. Wellicht kan je terecht bij een retailer, zoals BelSimpel, Phonehouse, Mediamarkt enz. Zij leveren dan het toestel en wij het abonnement. :blush:

Beste @Vikash ,

 

Officieel moet de Sony Xperia 10 II (opvolger van de Xperia 10) nog uitkomen, deze is nog niet leverbaar bij andere retailers. Volgens de website van Sony zelf is hij binnenkort beschikbaar. 

 

KPN heeft wel de Sony Xperia 10 gehad in de online KPN shop maar deze is daar nu uit verdwenen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nol Janssen en @MatthijsvH . Welkom op ons forum. Helaas hebben wij dit toestel niet in ons assortiment. Het is ook niet bekend of dit toestel in de toekomst alsnog wordt toegevoegd aan ons assortiment. Wellicht kan je terecht bij een retailer, zoals BelSimpel, Phonehouse, Mediamarkt enz. Zij leveren dan het toestel en wij het abonnement. :blush:

Dat klopt inderdaad. We bieden op dit moment alleen de Sony Xperia 1 en 5 aan in onze webshop. Hopelijk wordt in de toekomst de Sony Xperia 10 II nog daaraan toegevoegd.

In december weer aan de beurt voor een ander toestel. Ben erg gehecht aan Sony Xperia. Momenteel heb ik de XZ3. De 1 en 5 vind ik te duur. 

Reputatie 7
Badge +21

Ah oke, dat begrijp ik. Ik hoop dat we tegen die tijd de Sony Experia 10 II hebben toegevoegd aan onze assortiment. 

Ik heb mijn abonnement verlengd . Ik heb zelf de Sony Xperia 10 ii gepakt . Het toestel is best snel voor een middenklasse . Alleen bij game moet het lang laden  . Spijt heb ik niet maar voor de rest is die oke . Het instellen was heel simpel . Ik geef het advies om de Sony Xperia 10 ii te kopen en je kunt ook van de iPhone naar de Sony simpel over pompen . De 5g is ook heel snel en er is geen vertraging . De Sony Xperia 10 ii is sneller dan de Samsung A50 .